تعیین تکلیف وضعیت اسنپ در قم

تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۱۱/۲۴

شهردار قم گفت: وضعیت اسنپ در چارچوب قوانین در قم در حال پیگیری است و به زودی وضعیت فعالیت آن مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مرتضی سقائیان نژاد دوشنبه در سی و سومین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم در خصوص فعالیت تاکسی اینترنتی نیز عنوان کرد: شهرداری در صدد حمایت از حمل و نقل عمومی و فعالیت بخش خصوصی البته در چارچوب قانون است.

وی در ابتدا با اعلام نظر مخالف خود پیرامون کاهش بودجه 700 میلیون تومانی سازمان میادین عنوان کرد: این بودجه در شورای چهارم با نظر اعضاء و کمیسیون برنامه و بودجه به تصویب رسید.

شهردار قم افزود: کاهش بودجه کار مناسبی نیست و شورا با این روند فعالیت‌ ها را کاهش می دهد در حالی که اگر بحث اصلاح بودجه پیش نمی آمد وضعیت این بودجه به چه منوالی پیش می رفت؟ اگر این حرکت در شورا باب شود جریان را به سمتی می برد که سازمان ها بودجه ای را برای اصلاح به شورا ارجاع ندهند.

سقائیان نژاد تصریح کرد: اگر بودجه کاهش یابد برنامه ها به سرانجام نمی رسد از این رو شورا باید به ظریف کاری ها و حساسیت های بودجه ای توجه داشته باشد تا بتوان اهداف برنامه های مدیریت شهری را پیش ببریم. بودجه میادین و تره‌بار در شرایط عادی باید 200 میلیارد تومان باشد و کاهش بودجه در اصلاحیه سال 96 قابل قبول نیست. این کاهش بودجه ای مشکلاتی را برای سازمان ایجاد می کند و فعالیت ها را دچار خلل‌هایی می کند. در صورتی که در نصب اسنپ مشکل دارید مقاله نصب اسنپ برای ایفون را مطالعه نمایید .

منبع : ایسنا