حذف تلگرام ایکس از پلی استور گوگل

تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۱۱/۲۵

ماه قبل تلگرام نسخه ای سبک تر و روان تر از برنامه تلگرام موسوم به تلگرام ایکس را عرضه کرد، ولی این برنامه از فروشگاه پلی استور گوگل حذف شده است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از اندروید پلیس، هنوز مشخص نیست گوگل به چه علت برنامه یادشده را از پلی استور حذف کرده، اما نسخه ای ای او اس هنوز از طریق اپ استور اپل در دسترس است.

تلگرام هنوز در این زمینه بیانیه یا توضیحی منتشر نکرده است. البته بارگذاری این برنام هنوز از دیگر منابع موجود در اینترنت ممکن است.

برخی کارشناسان معتقدند مشکلات امنیتی تلگرام ایکس علت حذف آن از پلی استور گوگل است. گفتنی است با وجود تمامی قابلیت‌های کاربردی جدیدی که به تلگرام X افزوده شده، اما تغییر ظاهر یا تم تنها از طریق سه تمی که از پیش تعیین شده، قابل انجام است. بنابراین شما نمی‌توانید از فایل‌های تم ساخته شده برای تلگرام در این اپ استفاده کنید و همچنین بخشی هم برای ویرایش دستی تم برنامه در منوهای مختلف وجود ندارد.

در تلگرام X بخش افزودن چند حساب کاربری به برنامه وجود نداشته و شما نمی‌توانید از این ویژگی در این برنامه استفاده کنید. بنابراین اگر از کاربرانی هستید که چندین حساب کاربری در تلگرام دارید، بهتر است فعلا سراغ تلگرام ایکس نروید. مقاله داشتن چند اکانت تلگرام و دیلیت اکانت تلگرام را مطالعه نمایید .

منبع : خبرگزاری فارس