مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد

تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۱۲/۱۹

مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل، جهت فروش بی واسطه و ارایه مستقیم خدمات به هموطنان، در شهر زاهدان افتتاح شد.

نابر اعلام رایتل، اولین مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات این اپراتور برای ارایه سرویس‌های حضوری و بی‌واسطه در استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان افتتاح شد.

بنابراین گزارش، این مرکز که در زاهدان، خیابان خیام حد فاصل چهارراه مدرس و خیام، راه‌اندازی شده است، همه محصولات و سرویس‌های رایتل و همچنین خدمات آن را ارایه می‌کند.

فروش انواع سیم‌­کارت رایتل ، انواع بسته‌­های اینترنتی ، انواع مودم ، انواع آنتی‌ویروس و خدماتی از قبیل تعویض سیم‌کارت، ترابرد سیم‌کارت، تغییرمالکیت ، اصلاح مشخصات ، تنظیمات تلفن همراه ( مقاله راهنمای تنظیمات اینترنت همراه رایتل را مطالعه نمایید ) و فعال‌سازی سیم‌کارت در این مرکز امکان‌پذیر است. مقاله تبدیل سیم کارت 3g به 4g رایتل را مطالعه نمایید .

همزمان با افتتاح این مرکز، رایتل نسبت به ارایه طرحی تشویقی نیز اقدام کرده است.

در این طرح مشترکان فعلی رایتل که در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ اسفندماه به مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل مراجعه کنند، می­‌توانند از بسته‌­های مصرفی اینترنت هدیه برای انواع سیم‌کارت دایمی، اعتباری و دیتا بهره‌مند شوند.

همچنین در این بازه زمانی علاوه بر بسته تشویقی به مشترکان فعلی رایتل، به بیمه‌­شدگان تامین اجتماعی سیم‌­کارت رایگان اهدا می‌شود.

ساعت کاری مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات زاهدان شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ است.

منبع : ایسنا