تسک میران، وارد کننده قانونی و رسمی محصولات MI در ایران

تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱

شرکت شیائومی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مطرح محصولات الکترونیکی دنیا است که در سال ۲۰۱۴ محصولات این کمپانی تحت برند MI به بازار فناوری عرضه شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، این کمپانی با برند MI در دنیای  گوشی‌های هوشمند شناخته شده و توانسته در سال ۲۰۱۷ جایگاه سومین تولید کننده گوشی‌های هوشمند جهان را از آن خود کند. این شرکت در خصوص طراحی گوشی‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های موبایل، لپ‌تاپ و لوازم جانبی نیز فعالیت دارد.

برند «می» تولید محصولات مقرون به‌صرفه با کیفیت جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده و همچنین این برند در محصولات زندگی هوشمند از جمله اینترنت اشیاء، لوازم خانگی هوشمند و محصولات سرگرمی نیز در دنیا مطرح است.

شرکت تسک میران، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برند «می»، در روزهای پایانی سال ۹۶ با افتتاح مرکز خدمات پس از فروش، حضور قانونی خود را در بازار ایران اعلام داشت.

این شرکت همچنین در راستای  حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تمام  گوشی‌های همراه خود را به صورت رجیستر شده به بازار عرضه کرده و با اعلام حمایت کامل خود از طرح رجیستری ، آن را اقدامی موثر و تحسین برانگیز در جهت جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور می‌داند.

محصولات برند Mi برای نخستین بار در ایران با ضمانت تسک میران از طریق کمپین نوروز بازار بامیلو به صورت آنلاین و اختصاصی به فروش می‌رسد. در روز اول این کمیپن همه موجودی یکی از محبوب‌ترین مدل‌های برند Mi یعنی A۱ به فروش رفته است.  این نشان می‌دهد بازار ایران برای کالاهای باکیفیت این برند کاملا مشتاق است.

خواند مقاله های سامانه همتا , نرم افزار همتا ، فعال سازی گوشی در سامانه همتا و انتقال مالکیت گوشی و رجیستری گوشی مسافرتی را به شما عزیزان توصیه می کنیم .

 

منبع: ایسنا