شیائومی مشمول رجیستری شد

تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱

هم‌زمان با قرار گرفتن سونی و تکنو در آستانه طرح ملی رجیستری گوشیهای تلفن همراه، برند شیائومی نیز مشمول اعلام شد.  

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از چهاردهم آذر ماه وارد فاز دوم اجرای طرح ملی رجیستری گوشیهای موبایل شد و رسما مبارزه با کالاهای قاچاق اپل را آغاز کرد.

در ابتدای اجرای این فاز از رجیستری ، تمام مدلهای گوشی و تبلت اپل در دستور کار کمیته مربوط به اجرای این طرح قرار گرفت و عملا واردات این محصولات غیر از مبادی رسمی، به کشور محدود شد.

با گذشت حدود 15 روز از اجرای فاز دوم، اسامی سه برند امریکایی "بلک‌بری"، "موتورولا" و "گوگل‌پیکسل" دیگر نیز به اعمال مقررات اضافه شد.

اواسط بهمن ماه نیز برند ال‌جی مشمول اجرای رجیستری شد.

از ابتدای هفته جاری (19 اسفند ماه) نیز رجیستری گوشیهای تحت برندهای هواوی و نوکیا آغاز شد؛ در حالیکه قرار است دو برند سونی و تکنو نیز از ابتدای هفته آینده (26 اسفند ماه) به استقبال این طرح بروند، برند شیائومی نیز از سوی مسئولان اجرای این طرح، مشمول اعلام شد.

براساس اطلاع‌رسانیهای پیشین در صورتیکه تلفن همراه شما دارای دو یا چند سیم‌کارت باشد، باید با قرار دادن سیم‌کارت درون همه شکافها (Slot) نسبت به فعالسازی تلفن همراه خود اقدام کنید.

برای انجام این فرآیند، محدودیتی در استفاده از یک یا چند سیم‌کارت وجود ندارد؛ لذا می‌توان با قرار دادن یک سیم‌کارت در تمام شکافها، گوشی تلفن همراه را فعال کرد.

خواند مقاله های سامانه همتا , نرم افزار همتا ، فعال سازی گوشی در سامانه همتا و انتقال مالکیت گوشی و رجیستری گوشی مسافرتی را به شما عزیزان توصیه می کنیم .

منبع : تیک