تولید آیفون X و SE متوقف می شود

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۰۴/۲۰

بر اساس گزارش برخی تحلیلگران، ظاهرا اپل قصد دارد تولید آیفون X و آیفون SE را در سال جاری متوقف کرده و سه مدل جدید را وارد بازار کند.

John Donovan و Steve Mullane تحلیلگران موسسه BlueFin به تازگی به این موضوع اشاره کرده اند که اپل در نظر دارد جلوی تولید آیفون X و آیفون اس ای را گرفته و به این ترتیب، سه مدل جدید را به دنیای تکنولوژی معرفی کنند.

اهالی کوپرتینو بر این باورند اپل سعی دارد با تولید 91 میلیون آیفون و به فروش رساندن آنها در سال جاری، رکوردی جدید را برای خود به ثبت برساند.

به گفته تحلیلگران موسسه BlueFin، اهالی کوپرتینو نام آیفون 9 را برای آیفون 6.1 اینچی که از نمایشگر LCD بهره مند خواهد بود، در نظر گرفته اند و به این ترتیب مدل های 5.8 و 6.5 اینچی که قرار است به پنل OLED مجهز شود، با نام آیفون 11 و آیفون 11 پلاس شناخته خواهد شد.

آنها پیش بینی کرده اند که در سه ماهه سوم سال جاری، 28 میلیون آیفون شامل سه مدل یاد شده، وارد بازار می شود و کوپرتینویی ها سه ماهه چهارم را با تولید 63 میلیون آیفون دیگر به پایان می رسانند و مجموع فروش این شش ماه، به همان عدد 91 میلیون می رسد.

اپل در صدد است کنفرانس آینده خود را در ماه سپتامبر (شهریور) برگزار کند و طی این رویداد، سه آیفون جدید با نمایشگرهای 5.8، 6.1 و 6.5 اینچی را به علاقمندان و طرفدارانش معرفی کند.

آیفون 6.1 اینچی بر اساس شایعات، از نمایشگر LCD بهره می برد و دو مدل دیگر به پنل OLED مجهز خواهند بود. با این تفاسیر، باید تا دو ماه آینده منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تولید آیفون X و آیفون اس ای متوقف می شود یا خیر.

 

منبع : کلیک