چرا باید ویندوز ۱۰ را اورجینال خریداری کرد

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۰۴/۳۰

خرید محصولات اصل یا به اصطلاح اورجینال مزیت‌های فراوانی دارد. سیستم عامل ویندوز نیز از این قاعده مستثنی نیست و توصیه می‌شود برای ایمنی هر چه بیشتر رایانه خود حتما از نسخه اصل این سیستم عامل استفاده شود.

 پلیس فتا در اطلاعیه در خصوص مهم‌ترین مزیت‌های نسخه اورجینال ویندوز 10 توضیح داد و اعلام کرد: خرید نسخه اورجینال امنیت بهتری در مقابل هکرها دارد.


۱- مهم‌ترین دلیل خریداری ویندوز 10 به‌صورت اورجینال این است که با تصمیم مایکروسافت، ویندوز ۱۰ آخرین نسخه تولیدی از این سیستم عامل است، این بدان معناست که در آینده ویندوزی به نام ویندوز ۱۱ و... نخواهیم داشت و ویندوز ۱۰ فقط به روزرسانی و ارتقاء داده شده و به امکانات آن افزوده خواهد شد. پس با خریداری نسخه اصلی، یک ویندوز مطمئن و همیشگی خواهید داشت و می‌توانید بدون مشکلات به روز رسانی و ارتقاء در ویندوزهای کرک شده، از امکانات آن لذت ببرید.

۲- یکی دیگر از مزایای داشتن ویندوز اورجینال، امنیت بیشتر در مقابل ویندوزهای قفل شکسته یا کرک شده است. ویندوزهای کرک شده در برابر ورود هکرها و ویروس‌ها بسیار آسیب پذیرتر هستند.

۳- وقتی از ویندوز اورجینال استفاده می‌کنید به دلیل گرفتن آخرین به روز رسانی‌ها و امنیت بالا دیگر از ناپایداری سیستم و صفحه آبی یا همان صفحه مرگ خبری نیست. همچنین سرعت بیشتر نیز یکی دیگر از مزایای داشتن ویندوز اورجینال است.

۴- مزیت بسیار مهم دیگر ویندوز اورجینال دریافت آخرین به روز رسانی‌های مایکروسافت بدون نگرانی از دست دادن ویندوز قبلی است.

۵- ویندوز اورجینال با تمام دستگاه‌های دیگر مانند موبایل،تلویزیون،ایکس باکس و…هماهنگی لازم را دارد.

۶-تمام درایورهای سیستم شما به صورت خودکار دانلود و نصب شده و دیگر نیاز نیست به دنبال درایور جدید باشید. خود ویندوز ۱۰ این کار را برای شما به طور خودکار انجام می‌دهد.

۷- حفظ قانون کپی رایت و قانونی بودن ویندوز و احترام به حقوق تولید کننده از دیگر مزیت‌های آن است.

8-دریافت پشتیبانی آنلاین و تلفنی از مایکروسافت به دلیل داشتن مجوز اورجینال را نیز می‌توان به این لیست اضافه کرد.

مطالعه مقاله نصب مجدد ویندوز اورجینال را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم .

 

 

منبع : ساعت 24