هزار درخواست صدور غیرحضوری دفترچه درمان

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۰۳

براساس گزارش تأمین اجتماعی ۹ هزار و ۲۴۹ مراجعه در خصوص صدور غیرحضوری دفترچه درمان است و بیشترین متقاضیان از استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان بوده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از تامین اجتماعی، سامانه تلفنی ۱۴۲۰، سامانه پیامکی، پیام صوتی، پورتال و بخش مراجعان حضوری مستقر در ستاد مرکزی کانال‌های ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی است که پاسخگوی سئوالات و مطالب مطرح شده از سوی بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و... هستند.

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در آبان سال جاری ۲۵ هزار و ۱۷۹ مورد تماس تلفنی را پاسخ داده است که بیشترین تماس‌ها از تهران و در حوزه‌های خدمات غیرحضوری،  فنی بیمه شدگان و مالی بوده است.

گفتنی است، پیام‌های صوتی ثبت شده در همین مدت ۳۵۰ مورد بوده که اکثریت پیام‌ها در حوزه بیمه‌ای و اقتصادی مالی و در زمینه خدمات غیرحضوری به ثبت رسیده است.

۳۲۳ مورد پیامک به  سامانه ۱۰۰۰۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی ارسال شده که بالاترین آمار پیامک در حوزه بیمه‌ای و به تعداد ۲۵۵ مورد بوده که بیشترین پرسش مخاطبان در  حوزه‌های خدمات غیرحضوری و فنی بیمه شدگان مطرح شده است.

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی واقع در طبقه همکف ستاد مرکزی، یک هزار و ۳۳۱ نفر از مراجعین حضوری در آبان سال جاری را پاسخگو بوده است. بالاترین آمار مراجعین از استان تهران به تعداد ۹۳۹ نفر و در حوزه بیمه‌ای ثبت شده که بیشترین پرسش در زمینه ادارات کل امور فنی بیمه شدگان و امور فنی مستمری‌ها است.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه بیمه تامین اجتماعی مقاله ثبت نام سوابق بیمه را مطالعه فرمایید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی