امکان استفاده از سامانه خدمات الکترونیک قضایی به روش خودکاربری برای وکلای دادگستری فراهم شد

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۰۴

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان گیلان گفت: وکلا می‌توانند با مراجعه به سامانه adliran.ir از بخش "خدمات ویژه وکلا" شخصا نسبت به ثبت، تکمیل فرایند خدمات الکترونیکی و پرداخت هزینه‌های قانونی اقدام نمایند.


به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی مجید الهیان معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان گیلان اظهار کرد: امکان استفاده از سامانه خدمات الکترونیک قضایی به روش خودکاربری برای وکلای دادگستری فراهم شد.

وی در تشریح این خبر گفت: خدمات الکترونیکی قضایی به روش خودکاربری به منظور ثبت و ارسال الکترونیکی اظهارنامه، شکوائیه، دادخواست‌های بدوی، طاری و اعتراضی در دسترس وکلا قرار دارد.

الهیان با بیان اینکه همه وکلای دادگستری که عضو سامانه ابلاغ ثنا هستند از این امکان بهره‌مند شده اند، تصریح کرد: وکلا می‌توانند با مراجعه به سامانه adliran.ir از بخش "خدمات ویژه وکلا" شخصا نسبت به ثبت، تکمیل فرایند خدمات الکترونیکی و پرداخت هزینه‌های قانونی اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: پس از طی فرآیند خدمات الکترونیکی توسط وکیل و ارسال آن جهت بررسی نهایی به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، خدمت مذکور به مرجع قضایی ارسال می‌شود.

برای اطلاع از نحوه مشاهده ابلاغیه در سایت ثنا مقاله سامانه خدمات الکترونیک قضایی را مطالعه فرمایید.

 

منبع: خبرگزاری میزان