سیستم عامل iOS 12.1.1 در اختیار کاربران قرار گرفت

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۰۵

سیستم عامل iOS 12.1.1 برای کاربران محصولات اپل عرضه شد. این سیستم عامل برخی از باگ های گذشته را رفع می کند.

اپل سیستم عامل iOS 12.1.1 را در اختیار کاربران خود قرار داد. این نسخه از سیستم عامل آی او اس برای دستگاه هایی که از آن پشتیبانی می کنند، عرضه شده است.
این بروزرسانی حجمی برابر با 377 مگابایت برای گوشی آیفون XR دارد؛ با این حال حجم آن برای محصولات مختلف اپل متفاوت است. کاربران می توانند سیستم عامل iOS 12.1.1 را به صورت OTA و یا توسط iTunes روی دستگاه خود نصب کنند.

سیستم عامل iOS 12.1.1 برخی از باگ های سیستم عامل موبایل اپل را رفع کرده و عملکرد کلی آن را بهبود می دهد. یکی از ویژگی هایی که در این سیستم عامل حضور دارد، قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت برای اپراتورهای مخابراتی است.

توسط این آپدیت اپراتورهای مخابراتی بیشتری از آیفون های دو سیمکارته eSIM پشتیبانی می کنند که می تواند خبر خوبی برای کاربران باشد.
صاحبان آیفون ایکس آر با دریافت این بروزرسانی قادر به استفاده از نوتیفیکیشن توسط هپتیک تاچ (Haptic Touch) خواهند بود. این قابلیت در گذشته تنها در آیفون هایی که از قابلیت تاچ سه بعدی پشتیبانی می کردند، قابل استفاده بود.

در این بروزرسانی شاهد بهبود عملکرد فیس تایم هستیم. اپل قابلیت سوییچ سریع میان دوربین اصلی و دوربین سلفی توسط یک دکمه را به سیستم عامل موبایل خود بازگردانده است.

اپل علاوه بر آی او اس 12.1.1، سیستم عامل های macOS Mojave 10.14.2 و tvOS 12.1.1 را عرضه کرده است.
این کمپانی در ماه سپتامبر سال جاری میلادی از آیفون های 2018 رونمایی کرد که آیفون XR ارزان ترین آن ها محسوب می شود. این دستگاه مانند برادران خود به برش نمایشگر مجهز شده با این تفاوت که دارای پنل IPS LCD است.

از مشخصات این دستگاه می توان به پردازنده اپل A12 Bionic، دوربین اصلی تکی 12 مگاپیکسلی و باتری 2942 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اگر برای نصب برنامه اسنپ روی ایفون با مشکل مواجه شدید مقاله دانلود اسنپ برای iOS را مطالعه کنید.

منبع: کلیک