تاریخ عرضه اندروید پای برای گوشی های سامسونگ مشخص شد

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۰۵

گوشی های سامسونگ در آینده نزدیک اندروید پای را دریافت می کنند. این شرکت کره ای به تازگی برنامه خود برای عرضه اندروید 9 را منتشر کرده است.

سامسونگ دیروز آپدیت اندروید پای را در اختیار کاربران گوشی های گلکسی S9 و S9 پلاس قرار داد. سامسونگ به تازگی لیست گوشی های دریافت کننده این نسخه از سیستم عامل اندروید به همراه تاریخ عرضه آن را در اختیار رسانه ها قرار داده است.
گوشی های سامسونگ موجود در این لیست از اوایل سال آینده باید منتظر عرضه سیستم عامل اندروید 9 باشند. در این لیست به این موضوع اشاره نشده که کاربران کدام کشورها زودتر به این آپدیت دسترسی پیدا می کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی گلکسی نوت 9 در ماه فوریه 2019 بروزرسانی اندروید 9 را دریافت می کند. پس از این اسمارت فون، کاربران گوشی های گلکسی S8 و اس 8 پلاس باید منتظر دریافت این آپدیت در ماه مارس 2019 باشند. در این ماه اندروید پای برای گوشی گلکسی نوت 8 نیز عرضه می شود.
در ماه آوریل سامسونگ این بروزرسانی را برای محصولات زیادی شامل گوشی گلکسی A8، گلکسی A8 پلاس، گلکسی A7 2018، گلکسی A9 2018 و گلکسی Tab S4 10.5 منتشر می کند.

در ماه مه کاربران گوشی های گلکسی گلکسی J4، گلکسی J4 پلاس، گلکسی J6، گلکسی J6 پلاس و گلکسی A8 استار این آپدیت را دریافت می کنند. در ماه جولای و آگوست به ترتیب گوشی های گلکسی J7 2017 و گلکسی J7 Duo به اندروید پای بروزرسانی می شوند.

در ماه سپتامبر کاربران گلکسی Xcover 4، گلکسی J3 2017 و نسخه 9.7 اینچی گلکسی تب اس 3 میزبان اندروید 9 خواهند بود. در نهایت این نسخه از سیستم عامل اندروید برای گلکسی Tab A 2017، گلکسی Tab Active2 و نسخه 10.5 اینچی گلکسی تب A در ماه اکتبر عرضه می شود.

در حالی که این برنامه به صورت رسمی منتشر شده، امکان تغییر در آن وجود دارد.

اگر قصد دارید برای آپدیت اندروید سامسونگ اقدام کنید مقاله چگونه اندروید را ارتقا دهیم را مطالعه کنید. شما همچنین می توانید به کمک مقاله رفع مشکل کندی اندروید ، گوشی خود را پاکسازی کرده و فایل های اضافی اندروید را حذف کنید.

 

منبع: کلیک