تغییر آیکن های برنامه Office در ویندوز 10

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۰۹

کالاسودا- خبرهای جالبی چند روزی است که در مورد برنامه Office منتشر می شود و در تازه ترین خبرها به گفته شرکت مایکروسافت ، آیکن های برنامه Office در ویندوز 10 نیز تغییر خواهد کرد.

تغییر آیکن های برنامه OFFICE
شرکت مایکروسافت به نظر می رسد که تصمیم دارد آیکن های برنامه Office در ویندوز 10 را به طور کامل تغییر دهد و این موضوع می تواند خبری جالب در مورد شرکت مایکروسافت باشد. این غول نرم افزار هفته گذشته از سری جدید آیکن های خود برای برنامه Office365 رونمایی کرد و حالا تصمیم دارد تا آیکن های برنامه Office را نیز تغییر دهد.

جان فرایدمن سرپرست تیم طراحی در شرکت مایکروسافت اعلام کرد:« طراحی دوباره آیکن ها برای برنامه های مختلف Office یک حرکت بزرگ محسوب می شود. ما به طور هم زمان روی 10 آیکن کار کردیم. حالا این طراحی ها به اتمام رسیده ، وقت آن است که این تغییرات در تمام سرویس ها اعمال شود.

فرایدمن با صحبت های خود از تصمیمات بلند مدت شرکت مایکروسافت نیز پرده برداری کرد. نکته جالب اینکه آقای فرایدمن از ظاهر جدید آیکن های Office در ویندوز 10 در بلاگ خود رونمایی کرده است. در این تصویر ما شاهد تغییرات آیکن ها در سطح برنامه داخلی ویندوز 10 هم هستیم. این موضوع را هم باید اشاره کنیم که شرکت مایکروسافت هنوز از تصویر اصلی این تغییرات پرده برداری نکرده و این عکس صرفا یک شمای کلی از اتفاقات در مورد این برنامه است.

اگر قصد نصب فونت در ویندوز 10 یا سایر ویندوزها را دارید ، توصیه می کنیم مقاله اضافه کردن فونت به ورد را مطالعه فرمایید.

قدیمی شدن آیکن های برنامه OFFICE
اگر شما هم کمی به آیکن های مایکروسافت Office در سیستم کنونی خود دقت کنید می بینید که دیگر زمان تغییر این آیکن ها فرا رسیده بود. مایکروسافت هم قطعا به همین دلیل تصمیم گرفته است تا آیکن های این برنامه محبوب را تغییر دهد. قطعا طی روزهای آینده باز هم خبرهای بیشتری در مورد مایکروسافت خواهیم شنید.

شرکت مایکروسافت طی ماه های اخیر تلاش کرده به روزرسانی های مختلفی برای برنامه های مختلف خود به بازار عرضه کند و در تازه ترین اقدامات خود به برنامه ی محبوب Office پرداخته اند. تغییرات آیکن های برنامه Office از اولین تغییرات این برنامه بوده و احتمالا تا ماه های آینده برنامه بیشتری مورد تغییرات اساسی توسط شرکت مایکروسافت قرار می گیرد.

منبع : کالاسودا