تبلیغات درون‌برنامه‌ای بازی Srteet Fighter V به طور موقت حذف شد

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۰۹

با توجه به بالا گرفتن اعتراض تماشاگران نسبت به تبلیغات درون‌برنامه‌ای بازی Street Fighter V، «کپکام» تصمیم گرفت این تبلیغات را به‌صورت موقت حذف کند. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.


درحالی‌که بازی مبارزه‌ای Street Fighter V در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، هنوز طرفداران سخت مشغول تجربه آن هستند و رویداد‌های آن به‌صورت مستمر برگزار می‌شود؛ اما اخیرا تبلیغات درون‌برنامه‌ای بازی برای کاربران آزار دهنده شده بودند.

طبق گذارش EventHubs، به نظر می‌رسد که تبلیغات وسط بازی تنها دوهفته پس‌ازاین‌که به آن اضافه شدند از بازی حذف شدند. در ابتدا با این واقعیت مواجه شدیم که برخی از لباس‌های تبلیغاتی، همراه با تبلیغات بارگیری و مرحله انتخاب زمین مبارزه از بازی حذف شدند.

به نظر می‌رسد که حذف تبلیغات به‌طور دائم نباشد و طبق گفته EventHubs دور اول پخش تبلیغات، تبلیغات مربوط بهCapcom Pro Tour درتاریخ ۱۱ تا ۲۵ دسامبر برنامه‌ریزی شده است.

هم‌اکنون بازی Street Fighter V  برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. اگر قصد پس گرفتن اکانت کلش را دارید ، مقاله برگرداندن اکانت کلش بدون جیمیل راهنمای شما خواهد بود.

منبع : دنیای بازی