طریقه دانلود تمامی تصاویر اینستاگرام

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۰۹

تعداد زیادی از کاربران ایرانی اساسا دارای حساب کاربری اینستاگرام هستند و لحظات مختلف خود را با دیگران به اشتراک می گذارند. در این میان برخی از افراد ممکن است تصمیم بگیرند تا حساب کاربری خود را از این شبکه ی اجتماعی به دلایل مختلف حذف نمایند. اکنون شاید این دغدغه برای شما پیش بیاید که چگونه می توانند چنین کاری را انجام دهند؟ (منظور از تصاویر همان پست های اینستاگرامی شخصی می باشد) 

دانلود تصاویر اینستاگرام 
مدتی قبل در سایت های خبری، مطلبی منتشر شد که گویا فیسبوک تمامی اطلاعات کاربران و بسیاری از فعالیت های آن ها را با سایر کمپانی ها نظیر مایکروسافت و آمازون اشتراک گذاری می نماید. این مسئله تعدادی از کاربران را مجبور کرد تا حساب کاربری فیسبوک و سایر ابزارهای مربوط به این کمپانی نظیر اینستا گرام و واتساپ را به طور کامل حذف نمایند. همانطور که می دانید در صورتی که حساب اینستا گرام خود را حذف نمایید، همه ی پست ها و تصاویر شما حذف خواهند شد؛ اگر قصد پاک کردن حذف اکانت اینستاگرام را دارید ، می توانید مقاله پاک کردن حساب کاربری اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

تنها در صورتی این اتفاق نمی افتد که از قبل یک نسخه ی پشتیبان از تمامی پست ها و تصاویر خود تهیه نموده باشید. برای دانلود عکس در اینستاگرام مقاله ذخیره کردن تصاویر اینستاگرام و جهت دانلود گروهی عکس از اینستاگرام مقاله دانلود یکجا عکس اینستا را مطالعه فرمایید.

اساسا دانلود تصاویر اینستا گرامی و تهیه ی یک نسخه ی بک آپ ازاز موارد مذکور خوب است؛ حتی در صورتی که تصمیم نداشته باشید که این شبکه ی اجتماعی را ترک نمایید. با تمامی این تفاسیر، در صورتی که تصمیم داشته باشید این سرویس را حذف کنید، این کار تنها روش برای از دست ندادن تصاویر موردنظر شماست. در نهایت، مراحل انجام این فرآیند را به شما آموزش می دهیم. 

ابتدا باید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و گزینه ی پروفایل را از گوشه ی پایین سمت راست انتخاب نمایید. در این موضوع، منو را از گوشه ی بالای سمت راست انتخاب و سپس، تنظیمات (Settings) را از داخل منوی کشویی لمس نمایید. در وسط های منو ی بعدی، گزینه ای به نامData Download می بینید. آن را انتخاب و در صفحه ی جدید، ایمیلتان را بررسی نمایید. در صورتی که درست بود، گزینه ی Request Download را انتخاب کنید. 

اجبار کاربران به عدم استفاده از اینستاگرام با استفاده از بسته های اینترنتی 
اینستاگرام روش های جدیدی برای برقراری ارتباط میان دوستانتان معرفی کرده است 
افزودن مخاطبان بیشتر به تماس تصویری اینستاگرام امکان پذیر شد 
۵ اپلیکیشنی که باید به همراه اینستاگرام استفاده شوند .

اگر مشکلی در باز شدن عکس های اینستاگرام تان وجود داشت ، می توانید مقاله لود نشدن عکس اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

منبع : زوم تک