عزم اندروید برای مقابله با پیام‌های آلوده

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۱۱

گفته می‌شود نسخه جدید اپلیکیشن پیام‌رسان اندروید مسیجز قادر خواهد بود به مقابله با پیام‌های آلوده، مخرب و مزاحم بپردازد.

به نظر می‌رسد که گوگل عزم خود را برای مقابله با پیام‌های آلوده و مزاحمی که برای کاربران مشکل و دردسر ایجاد می‌کند، جزم کرده است تا به کاربرانش این امکان را بدهد تا با خیال آسوده بدون آنکه ذره‌ای نگران امنیت سایبری اطلاعات خود و دستگاه خود باشند، بتوانند از اپلیکیشن پیام رسان اندروید مسجیز استفاده کنند.

این اپلیکیشن که بعنوان اپلیکیشن پیام‌رسان پیش‌فرض بر روی گوشی‌های پیکسل گوگل نصب شده است، قابلیت محافظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران را دارد و به آنها این امکان را می‌دهد تا دیگر نگران آلوده شدن دستگاه خود با پیام‌های آلوده، مخرب و مزاحم موسوم به پیام‌های اسپم (Spam messeges) نباشند.

بر اساس گزارش دیجیتال ترندز، البته گوگل بعنوان توسعه‌دهنده این اپلیکیشن هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقی از نحوه عملکرد قابلیت مذکور در این اپلکیشن ارائه نداده است، بنابراین هنوز کاربران از نحوه مسدودسازی پیام‌های اسپم و عدم دسترسی هکرها و مجرمان سایبری به اطلاعات شخصی کاربران اطلاعی ندارند.

اگر با مشکل نصب نشدن برنامه در اندروید مواجه شدید مقاله رفع مشکل App not install در اندروید را مطالعه کنید. همچنین اگر قصد دارید اندروید خود را به جدیدترین نسخه بروزرسانی کنید به مقاله آپدیت اندروید گوشی مراجعه کنید.

منبع: عصر ایران