چگونه در اینستاگرام پست ” ۹ عکس برتر سال ” را ایجاد کنیم؟

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۱۵

اگر شما هم از کاربران همیشگی و فعال اینستاگرام هستید ممکن است مشاهده کرده باشید که تعدادی از افرادی که آنها را فالو می‌کنید پست ” ۹ عکس برتر سال ”  را در پیج‌شان قرار داده‌اند. این عکس‌ها به صورت یک کلاژ در کنار هم قرار گرفته و به یکدیگر متصل شده‌اند.

ممکن است شما هم بخواهید چنین پستی را بسازید، در این صورت می‌توانید پیج خودتان را برای یافتن پر لایک‌ترین عکس‌ها جستجو کنید و پس از یافتن آنها از یک برنامه ویرایش تصاویر یا اپلیکیشن‌های مختلف موجود در پلی‌استور برای ساختن کلاژ استفاده کنید. البته ممکن است یافتن تصاویر و ادغام آنها به صورت دستی آسان نباشد، بخصوص اگر پست‌های زیادی داشته باشید. اگر قصد پاک کردن تاریخچه جستجوهای اینستاگرام را دارید ، پیشنهاد ما مطالعه مقاله حذف لیست جستجو اینستاگرام است.

نیاز نیست زحمت زیادی بکشید؛ برای انجام آسان این کار به یک اپلیکیشن نیاز دارید.

اپلیکیشن Top Nine دو سال پیش در دسترس قرار گرفت و تقریبا در ماه دسامبر به یکی از برنامه‌های محبوب و پر دانلود اپ استور تبدیل شد. این برنامه اجازه دسترسی به حساب کاربری اینستاگرام شما را می‌خواهد؛ محبوب‌ترین عکس‌ها را پیدا می‌کند و به صورت اتوماتیک برای شما کلاژ می‌سازد. اگر قصد دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را دارید ، توصیه می کنیم مقاله سایت مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

Top Nine برای iOS و اندروید موجود است و البته هزاران برنامه مشابه آن را هم می‌توانید در اپ استور و پلی استور پیدا کنید. اکثر این اپلیکیشن‌ها می‌توانند از عکس‌های محبوب شما ویدیو بسازند اما معمولا برای آن که عملکردشان کامل باشد باید هزینه خرید درون برنامه‌ای را پرداخت کنید.

ما اپلیکیشن Top Nine را مورد بررسی قرار دادیم تا ببینیم که طی دو سال گذشته تاکنون چه آپدیت‌هایی دریافت کرده و تا چه اندازه سرعت اجرا و عملکردش بهبود داشته است؛ اما متاسفانه مشکلاتی را در اجرای آن مشاهده کردیم. به همین دلیل ۲ اپلیکیشن مشابه Top Nine را که به خوبی کار می‌کنند به شما پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید از لینک‌های زیر دریافت کنید. یکی از این اپلیکیشن‌ها در حال حاضر فقط برای iOS در دسترس قرار دارد.

Best Grid for Instagram

دانلود برای iOSدانلود برای اندروید

Best 9 for Instagram

دانلود برای iOS

اگر قصد استفاده همزمان از چند اکانت توی یک گوشی را دارید ، مقاله دو اکانت اینستاگرام در یک گوشی را مطالعه فرمایید.

منبع : آی تی رسان