دستیار صوتی سامسونگ در اختیار کاربران اپلیکیشن های گوگل

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۱۸

سامسونگ در جریان نمایشگاه علم و فناوری ces2019 لاس وگاس اعلام کرده است که دستیار صوتی اختصاصی بیکسبی از اپلیکیشن های گوگل پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه علم و فناوری CES 2019 که در بازه زمانی ۸ تا ۱۱ ژانویه سال جاری میلادی در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود و امروز نخستین روز از اغاز بکار رسمی آن است، هرساله میزبان شرکت های بزرگ و غول های تکنولوژی متعددی در جهان است تا از جدیدترین محصولات خود و سرویس های به روز خود رونمایی و پرده برداری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستیار صوتی گوگل مقاله چگونه گوگل اسیستنت را فعال کنیم را بررسی فرمایید.

بر اساس گزارش وب سایت phonerana ، به نظر می رسد که همکاری شرکت های مختلف فعال در عرصه تکنولوژی برای عرضه و ارائه سرویس و خدمات بهتر ، بالا گرفته است و حالا تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در نمایشگاه علم و فناوری نشان می دهد که سامسونگ می خواهد با همکاری گوگل، به کاربرانی که از اپلیکیشن های اختصاصی توسعه داده شده توسط این غول تکنولوژی نظیر گوگل مپ، گوگل پلی، یوتیوب و جی میل استفاده می کنند، این امکان را بدهد تا از دستیار صوتی بیکسبی بهره مند شوند. 

این در حالیست که چند روز پیش بود که خبر پشتیبانی تلویزیون های جدید سامسونگ از دستیارهای صوتی الکسای آمازون و گوگل اسیستنت منتشر شد و نشان می دهد که کاربران اپلیکیشنهای گوگل از این پس قادر خواهند بود با استفاده از دستیار صوتی بیکسبی موجود در گوشی و سایر گجت های هوشمند سامسونگ استفاده کرده و بهره بگیرند. 

برای حل مشکل کار نکردن گوگل پلی ، مقاله کار نکردن گوگل پلی را مطالعه فرمایید.

منبع : ایسنا