میزان حافظه داخلی گوشی های سری گلکسی s10 سامسونگ لو رفت!

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۲۴

رسانه کلیک – اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی های سری گلکسی S10 سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرده که میزان حافظه داخلی آن ها را مشخص می کند. 

سامسونگ در تاریخ ۲۰ فوریه در سان فرانسیسکو از پرچمداران جدید خود، گوشی های سری گلکسی اس ۱۰ به صورت رسمی رونمایی می کند ( تاریخ معرفی گلکسی S10 سامسونگ رسما اعلام شد؛ رونمایی در ۱ اسفند ). برای آشنایی کامل با این محصولات نباید تا ماه آینده میلادی صبر کنیم چرا که تا به امروز اطلاعات زیادی از آن ها به اینترنت راه پیدا کرده است. 

در جدیدترین افشاگری، شاهد اعلام میزان حافظه داخلی نمونه های مختلف این پرچمداران هستیم. در گذشته به این موضوع اشاره شده بود که پرچمداران آینده سامسونگ در سه نسخه مختلف از نظر میزان حافظه داخلی روانه بازار می شوند. 

یک حساب کاربری در توییتر با نام Max Weinbach، میزان حافظه داخلی گوشی های سری گلکسی S10 را اعلام کرده است که البته احتمال تغییر در آن ها وجود دارد. 

بر اساس اطلاعات جدید، گلکسی S10 E به عنوان ارزان ترین پرچمدار سامسونگ در سال 2019T به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود ( گلکسی S10 لایت با نام گلکسی S10 E معرفی می شود ). در حقیقت این گوشی هوشمند تنها در یک نسخه در اختیار خریداران قرار می گیرد. 

گلکسی S10 E دیگر پرچمدار سامسونگ، گلکسی S10 به ۶ گیگابایت رم مجهز می شود و در دو نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در بازار به فروش می رسد. 

اگر با مشکل پر شدن حافظه اصلی گوشی اندروید مواجه شده اید توصیه ما مطالعه مقاله کمبود حافظه داخلی اندروید است.

این منبع ادعا می کند گوشی گلکسی S10 پلاس در سه نسخه روانه بازار می شود. نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم مانند گلکسی اس ۱۰ در دو نسخه با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد ( گلکسی S10 پلاس تبدیل به باریک ترین پرچمدار سامسونگ می شود ). علاوه بر این نمونه ها، شاهد عرضه این دستگاه در نسخه ای با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز خواهیم بود. 

گران ترین پرچمدار از سری گلکسی اس ۱۰، نسخه 5G گلکسی S10 در دو نسخه با ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود. در رابطه با گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نیز به این موضوع اشاره شده که باید منتظر عرضه آن با ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه داخلی باشیم. 

گاهی اوقات پر شدن حافظه کش گوشی باعث بروز مشکل در دانلود می شود برای بررسی و حل این مشکل پیشنهاد می کنیم مقاله دانلود نکردن اندروید را بررسی نمایید.

منبع : سایت کلیک