چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم ؟

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۲۴

 امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم. قطعا این مقاله می تواند برای شما دوستان جالب توجه باشد.

اگر گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم مساله ای است که خیلی از کاربران امکان دارد با آن مواجه شوند. بعضی از گوشی ها آروم یا کند یا هنگ می کنند و این موضوعی که خیلی از افراد به آن دچار می شوند. حالا شما شانس آورده اید! راه های مناسبی برای اینکه چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم را قرار است به شما دوستان معرفی کنیم که به آن بازیابی مجدد سخت یا بازیابی مجدد جایگزین می گویند.

 

 

قبل از اینکه این روش های چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم را شروع کنیم به شما پیشنهاد می کنیم که اگر امکان آن برای شما وجود دارد از اطلاعات خود بک آپ بگیرید. این کار را می توانید در بخش تنظیمات گوشی به راحتی انجام دهید. به طور کلی راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ولی شما می توانید با روش های ساده و مقرون به صرفه این کار را انجام دهید. در ادامه این راه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم : اطمینان حاصل کنید که گوشی شما خاموش شده است

در خیلی از موارد گوشی هنگ کرده را نمی توان خاموش کرد ولی با ترفند هایی می توانید گوشی های خود را به طور کامل خاموش کنید. برای این کار اگر گوشی شما دارای باتری قابل جا به جایی است ، می توانید باتری گوشی را در آورده و بعد 10 ثانیه صبر کرده و بعد دوباره باتری را در جای خود قرار دهید. حالا گوشی شما به طور کامل خاموش شده است. اگر هم گوشی شما دارای باتری غیر قابل خارج شدن است می توانید دکمه روشن و خاموش و صدا کم کردن را بگیرید تا گوشی شما به طور کامل خاموش شود. البته در بعضی از مدل های مختلف مانند شرکت سونی یک کلید مخفی برای بازیابی گوشی وجود دارد. به هر حال مساله چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم مساله ای است که هر کاربری با آن مواجه می شود.
چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم : نکات کلیدی

یک موضوعی که باید آن را متذکر شویم این است که سیستم عامل های مختلف هم روند خاموش کردن گوشی ها را عوض می کنند و این موضوع می تواند در مساله چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم کمی دردسرساز شود مثلا سیستم خاموش کردن گوشی در سیستم عامل اندروید 2.3 خیلی متفاوت تر از سیست عامل های اندروید 4 به بالا است.

چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم : زمانی که گوشی اصلا خاموش نمی شود

در این مرحله شما باید گوشی را به حالت روشن نگه دارید تا باتری گوشی به طور کامل خالی شود. شاید روند این مرحله کمی زمان بر باشد ولی می توانیم در آخر مطمئن شویم که گوشی به طور کامل خاموش شده است. در مساله چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم ، شاید هر گوشی میزان ظرفیت باتری خود را دارا باشد ولی می توانیم این موضوع را با اطمینان بگوییم که گوشی ها در نهایت خاموش می شوند. اگر اشکالات گوشی ما خیلی زیاد بود می توانید گوشی خود را به یک تعمیرکار معتبر نشان دهید.
چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم : مدل های مختلف گوشی ها

شاید این موضوع برای شما هم جالب باشد ولی یک سری از گوشی ها به طور اتوماتیک با مساله چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم برخورد می کنند. بعضی از برند ها با سیستم شناسایی اتوماتیک هنگ کردن گوشی آن را به طور کامل خاموش می کنند.

به طور کلی شاید مساله چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم کمی آزاردهنده باشد ولی می توان آن را به راحتی حل کرد. قطعا خیلی از شرکت ها سعی می کنند این مساله را به خوبی و راحتی برطرف کنند و شاید در آینده دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

اگر با مشکل هنگ کردن آیفون مواجه شدید مقاله کار نکردن تاچ ایفون را مطالعه کرده و برای رفع مشکل اقدام نمایید.

 

منبع: کالا سودا