از سیستم عامل اندروید Q چه انتظاراتی داریم؟

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۲۹

کالاسودا- امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی سیستم عامل اندروید Q بپردازیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه و جذاب باشد.

 

کالاسودا- امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی سیستم عامل اندروید Q بپردازیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه و جذاب باشد.

انتظارات از سیستم عامل اندروید Q
شاید باورتان نشود ولی الان شش ماهی می گذرد که اندروید 9 به صورت رسمی به بازار عرضه شده است. می دانید چه چیزی بیشتر از همه دیوانه کننده تر است؟ اینکه هنوز این اندروید نیامده باید منتظر اندروید Q باشیم. این اتفاق از آنچه که شما فکرش را می کنید نزدیک تر است. ما واقعا از عرضه اندروید پای لذت بردیم و توانست کیفیت بالایی را به کاربران خود ارائه کند ولی باید این موضوع را هم بگوییم که این اندروید هنوز هم جای پیشرفت دارد. امروز در این مقاله هم قصد داریم به انتظارات خود از اندروید Q بپردازیم :

1- تغییرات حالت های اندروید
شاید اولین چیزی که از ما در اندروید پای با آن آشنا شدیم تغییرات حالت های اندروید بود که به قول شرکت گوگل این تغییرات لازم بودند ولی به نظر ما این تغییرات هنوز با عالی بودن فاصله بسیاری دارد. حالت ها در اندروید پای گمراه کننده هستند. شاید همین موضوعات است که باعث می شود ما از اندروید Q انتظار داشته باشیم که این موارد را اصلاح کند.

شرکت هایی مانند سامسونگ ، موتورولا و حتی وان پلاس نسخه های اندروید مخصوص به خود را راهی بازار کردند و شاید این موضوع دروغ نباشد که بگوییم این نسخه ها از نسخه اصلی خیلی بهتر بودند. امیدواریم که این موضوع در اندروید Q نیز برطرف شود.سیستم عامل اندروید Q و تغییرات حالت های اندروید

2- پشتیبانی از کاربری با یک دست
خیلی از کاربران اندروید از حالت یک دست اندروید خود گله مند هستند و شاید این موضوع کمی باعث آزرده خاطر شدن کاربران اندروید باشد ولی به هرحال با نقص ها و مشکلات این سیستم عامل و ویژگی به خوبی برطرف شود. هر ساله ما شاهد صفحات نمایش بزرگتر نسبت به قبل هستیم و همین موضوع می تواند تاثیرات خود را به خوبی نشان دهد. باید دید که در اندروید Q این حالت نسبت به گذشته بهتر خواهد شد یا خیر.سیستم عامل اندروید Q و پشتیبانی از کاربری با یک دست

3- برنامه ای داخلی برای ضبط صفحه نمایش
یکی از ویژگی های خوبی که اندروید پای به بازار عرضه کردن ویرایش اسکرین شات ها بود. این افزونه کاربردی نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کرد ولی چیزی که به نظر می رسد جای آن خالی است ، یک ویژگی ضبط صفحه نمایش است. برنامه های ثالثی هم در این زمینه وجود دارد که این کار را انجام می دهند ولی ما امیدواریم که این موضوع را در اندروید Q شاهد باشیم. این موارد می تواند باعث کیفیت هرچه بیشتر این سیستم عامل شود.سیستم عامل اندروید Q و برنامه ای داخلی برای ضبط صفحه نمایش

4- حالت تاریک به صورت سراسری
یکی از مواردی که هر ساله از سیستم عامل اندروید تقاضا می شود این است که حالت تاریک را به طور کامل و در تمام بخش ها به اندروید اضافه کند. شایعات بسیاری در مورد اندروید Q وجود دارد که حالت تاریک به این سیستم عامل اضافه شود و باید دید در زمان عرضه این سیستم عامل این موضوع درست خواهد بود یا خیر.

چنانچه در خصوص دلایل نشناختن سیم کارت در گوشی اندروید و تغییر حافظه پیش فرض در اندروید دارید ، توصیه می کنیم مقالات نشناختن سیم کارت و انتقال حافظه گوشی به مموری را بررسی کنید.

منبع : کالا سودا