آپدیت اندروید 9 برای گلکسی A9 2018 و گلکسی A8 2018 تأیید شد

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۲۹

سامسونگ گوشی‌های هوشمند مختلفی دارد که هر کدام محدوده قیمت متفاوتی دارند. به همین خاطر عرضه آپدیت اندروید برای تمامی این محصولات زمان‌بر و طاقت‌فرسا خواهد بود.

سامسونگ محصولات مختلفی را عرضه می‌کند. گوشی‌های هوشمند این شرکت بسیار گسترده هستند. پرچمداران این شرکت سری گلکسی اس و نوت هستند و دیگر محصولات شامل خانواده گلکسی A، J و C می‌شود. تمامی این محصولات بازار مخصوص خود را دارند و هر کدام یک محدوده قیمت دارند. عرضه آپدیت برای تمامی این محصولات زمان‌بر خواهد بود. به نظر می‌رسد که حالا قرار است آپدیت اندروید 9 برای گلکسی A9 2018 و گلکسی A8 2018 عرضه شود.

امسال ممکن است تغییراتی را در خطوط تولید شرکت سامسونگ شاهد باشیم. سامسونگ شاید قصد داشته باشد که خانواده گلکسی M را عرضه کند. با عرضه این خط تولید تازه، دیگر خطوط تولید که قیمت پایین‌تری دارند، شاید از بین بروند و تنها یک خط تولید وجود داشته باشد.

اما هنوز خط تولید جدید عرضه نشده و هنوز آپدیت‌هایی مانند آپدیت اندروید 9 برای گلکسی A9 2019 منتشر خواهند شد. این آپدیت شامل نسخه 2018 گلکسی A8 و A8 پلاس هم خواهند شد. طبق گزارشی که SamMobile عرضه کرده، اردیبهشت یا خرداد سال آینده شاهد عرضه آپدیت تازه هستیم.

آپدیت اندروید پای همچنین به دیگر محصولات هم خواهد رسید. گلکسی A7 در آینده‌ای نزدیک موفق به دریافت این آپدیت خواهد شد. گلکسی A6 و A6 پلاس همراه با گلکسی A8 استار هم به اندروید 9 آپدیت خواهند شد. البته هنوز اطلاعات مشخص و دقیقی از زمان عرضه این دو آپدیت وجود ندارد و معلوم نیست که این محصولات چه زمانی طعم پای را خواهند چشید. ممکن است که همان اردیبهشت یا خرداد شاهد این آپدیت‌ها باشیم و ممکن است نیاز به صبر بیشتر باشد.

اگر قصد انتقال عکس و فیلم به کارت حافظه یا حل مشکل نخواندن سیم کارت دارید ، پیشنهاد می کنیم مقالات انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید و مشکل نشناختن سیم کارت در اندروید را مطالعه فرمایید.

منبع : تی نیوز