گوشی پرچم‌دار 5G ال‌جی با نام V50 ThinQ 5G و قیمت بالا در راه است

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۱/۱۰

اولین گوشی 5G شرکت ال‌جی ماه آینده در نمایشگاه MWC 2019 به نمایش گذاشته خواهد شد. به گزارش ETNews، این هندست نام طولانی خواهد داشت و تلفظ اسم آن حقیقتا مشکل و خسته کننده است، به اعتقاد آنها این دستگاه با نام کامل LG V50 ThinQ 5G احتمالا در ماه مارس وارد بازار خواهد شد.

بعد از رونمایی از این گوشی 5G در کره جنوبی، شاهد برچسب قیمت‌هایی بین 1165 تا 1354 دلار بر روی نسخه‌های مختلف آن در بازار خواهیم بود. البته با تایید Sprint، در ایالات متحده احتمالا با قیمت‌های اندکی کمتر به فروش برسد و عرضه در سطح بین‌المللی به خصوص برای کشور‌های اروپایی نیز مستلزم پشتیبانی اپراتور‌ها و عرضه خدمات و سرویس‌دهی آنها است.
از لحاظ زمانی، شرکت ال‌جی معمولا گوشی‌های سری V خود را در پاییز رونمایی می‌کند ولی در این مورد ظاهرا استثنا قائل شده و حتی ممکن است بعد از این زمان معرفی به یک رویه دائمی برای رونمایی از دیگر هندست‌هایش بدل شود. ضمنا بر اساس همین گزارش، گوشی LG G8 ThinQ که مبتنی بر شبکه 4G LTE است، به نظر آخرین مدل از این سری خواهد بود و از سوی دیگر ظاهرا این برند کره‌ای علاقه چندانی به استفاده از یک نام تجاری کاملا جدید به طور اختصاصی برای مدل‌های 5G نشان نمی‌دهد!

در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد جزییات و مشخصات پرچم‌دار جدید ال‌جی در دسترس است. مهم‌ترین نکته در مورد این محصول، بهره‌گیری از پردازنده نسل جدید اسنپ‌دراگون 855 کوالکام و یک باتری با ظرفیت قابل قبول 4000 میلی‌آمپری است ولی شرکت خبر مجهز شدن این پرچم‌دار به سیستم خنک کننده پیشرفته و البته گران‌قیمت Vapor Chamber را نیز تایید کرده است تا تمامی مشکلات احتمالی گرمای بیش از حد قطعات و داغ شدن هندست، منتفی شود!
البته پیشتر نیز شرکت وعده یک طراحی منحصر‌به فرد و فوق العاده را به کاربرانش داده بود ولی هنوز هم کارشناسان با شک به این خبر می‌نگرند و با توجه به اینکه این پرچم‌دار جدید عضوی از خانواده سری V ال‌جی است این گمان می‌رود که باید شباهت زیادی به پرچم‌دار نسل سال قبل یعنی LG V40 ThinQ داشته باشد!

 

برای اطلاع از نحوه انتقال مالکیت تلفن همراه مقاله انتقال مالکیت گوشی رجیستر شده را مطالعه کنید.

منبع: آی تی رسان