چگونه تمام صداها در ویندوز 10 را قطع کنیم؟

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳

یندوز 10 دارای مجموعه ای از خروجی های صوتی است که هر کدام برای رویداد خاصی تعیین شده اند. به عنوان مثال، برای بستن پنجره ذخیره برنامه های معمولا یک صدای هشدار خواهید شنید. در این مطلب نحوه قطع کردن صداها در ویندوز 10 را به شما آموزش می دهیم.

شما می توانید به راحتی از طریق منوی تنظیمات برای قطع کردن صداها در ویندوز 10 اقدام کنید. این فرآیند به صورت جداگانه روی هر خروجی قابل انجام بوده و امکان کنترل آن به صورت دستی وجود دارد.

اگر قصد دارید ویندوز 10 خود را بروزرسانی کنید مقاله راهنمای آپدیت ویندوز 10 را مطالعه فرمایید.

نحوه قطع کردن صدای سیستم در ویندوز 10

اگر تمام صداهای سیستم از نظر شما بی فایده هستند، می توانید آنها را از قسمت ترکیب کننده صدا قطع کنید. برای این منظور روی نماد صدا در قسمت سینی سیستم راست کلیک کنید و گزینه Volume Mixer را انتخاب نمایید.

در پنجره Volume Mixer، نوار لغزنده قسمت Sound System را به صفر کاهش دهید. با انجام این کار دیگر هیچ صدایی از سیستم نمی شنوید. این همچنین هشدار صوتی که برای اعلان های جدید دریافت می کنید را خاموش می کند.
برای خاموش کردن صدای سیستم در ویندوز 10، روی نماد صدا در سینی سیستم کلیک راست کرده و گزینه Sounds را از منو انتخاب کنید. با انجام این کار پنجره Sound به همراه زبانه آن و صداهای از پیش تعیین شده برایتان باز می شود.

این زبانه همه صداهای موجود در سیستم را نمایش می دهد. هنگامی که صدایی را انتخاب می کنید، یک دکمه Play در کنار کادر کشویی مشاهده خواهید کرد. برای شنیدن صدای آن کافی است روی آن کلیک کنید.

هنگامی که صدای سیستمی که می خواهید خاموش کنید را پیدا کردید، آن را انتخاب کنید و نوار پایین صدا را باز کنید. از فهرست صداها، None را در بالای صفحه انتخاب کنید، سپس روی Apply کلیک کرده و در نهایت Ok را انتخاب کنید.
هنگامی که منوی کشویی Sounds را باز می کنید، با مجموعه ای از صداهای متنوع روبرو خواهید شد که تنها برای یک رویداد مورد استفاده قرار نمی گیرند.

یک صدا هم می تواند به تنهایی برای رویدادهای چندگانه مورد استفاده قرار گیرد. وقتی صدایی را خاموش می کنید، اساسا از پخش آن در همه موارد جلوگیری می کنید. این فقط برای رویداد خاصی که پیکربندی شده است خاموش نمی شود.

این بدان معنی است که اگر تصمیم به خاموش کردن صدای سیستم در ویندوز 10 داشته باشید، باید بدانید که ممکن است حوادث دیگری که روی آن تأثیر بگذارد پس مراقب باشید

اگر صدای خاصی شما را ناراحت می کند، می توانید آن را به مورد دیگری تغییر دهید. شما می توانید هر صدای دیگری را که در ابتدا پیکربندی شده است، از فهرست انتخاب کنید و آن را تغییر دهید. با طی فرآیند توضیح داده شده شما قادر به قطع کردن صداها در ویندوز 10 خواهید بود.

اگر هنگام ضبط صدا در ویندوز 10 با مشکل مواجه شدید مقاله تنظیمات میکروفون در ویندوز 10 را مطالعه کرده و برای رفع آن اقدام نمایید.

منبع: کلیک