قابلیت های بیشتری از اپلیکیشن اینباکس به جیمیل اضافه میشوند

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۱/۱۶

گوگل با اظافه کردن چند ویژگی به سبک Inbox  باعث دلگرمی طرفداران این آیتم حذف شده در Gmail می شود.

یک کاربر Reddit  با نام کاربری moodio  اطلاعات درز کرده معتبری را منتشر کرد که یک نسخه آزمایشی از Gmail برای اندروید را نشان می دهد. این نسخه آزمایشی  ویژگی هایی مانند یارآورها، پیام های پین شده و بسته های دسته بندی شده (این ویژگی سبب می شود که نسبت به چندین پیام با استفاده از یک دستور واکنش نشان دهید)  را شامل می شود. همچنین ممکن است در نسخه جدید Gmail شاهد یک دکمه "mark all as read" باشیم که با استفاده از آن دیگر نیاز نباشد همه پیام ها را به ترتیب علامت گذاری کنیم.

 moodio همچنین تاکید کرد که هنوز برای تصمیم گیری جدید در این مورد زود است. نسخه های متفاوتی از طراحی در دست اقدام هستند و مهم نیست که چقدر این اطلاعات درز کرده دقیق باشند، نسخه جدید Gmail ممکن است با عکسی که در پایین مشاهده می کنید متفاوت باشد. با این حال این اطلاعات با استراتژی گوگل برای بازگرداندن امکانات Inbox همخوانی دارد و به نظر می رسد که کنفرانس I/O در ماه می به عنوان زمان معرفی آن در نظر گرفته شده باشد. به هرحال اگر از نبود ویژگی Inbox رنج می برید  ممکن است در آینده نزدیک دوباره قسمتی از امکانات آن را در اختیار داشته باشید.

در صورت فراموش کردن رمز جیمیل پیشنهاد می کنیم مقاله رمز جیمیل فراموش شده را مطالعه کرده و به آسانی پسورد خود را بازیابی نمایید.

منبع: سخت افزارمگ