دومین بازدید سالیانه رییس محاکم تهران از مجتمع قضایی ویژه امور حسبی

تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۱۲/۰۷

پوریانی در راستای برنامه بازدید از مجتمع‌های قضایی و ملاقات‌های مردمی، به بازدید از مجتمع قضایی ویژه امور حسبی رفت.

عباس پوریانی رییس کل محاکم تهران امروز (دوشنبه) - 7 اسفند ماه - در راستای برنامه بازدید از مجتمع‌های قضایی و ملاقات های مردمی، در دومین دوره از بازدیدهای سالیانه خود از مجتمع های قضایی با ریاست مجتمع قضایی امور حسبی دیدار کرد.

وی در این بازدید با مراجعین مردمی ارتباط نزدیک و چهره به چهره برقرار کرد و پس از آگاهی از مشکلات آنها در همان جلسه دستوراتی را برای مرتفع کردن برخی از مشکلات صادر کرد.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران همچنین با همکاران قضایی و اداری مجتمع قضایی امور حسبی دیدار داشت و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

مجتمع قضایی ویژه امور حسبی تهران به امور و دعاوی رشد، حجر و رفع آن، ولایت قهری، قیمومت، امور مربوط به ناظر و امین اموال محجوران و امور مربوط به غایب مفقودالاثر، سرپرستی کودکان بی سرپرست، اهدای جنین و تغییر جنسیت رسیدگی می کند.

صلاحیت این واحد قضایی سطح شهرستان تهران است.

موقعیت جغرافیایی این مجتمع قضایی در مجاورت دادسرای ناحیه 25 ویژه امور محجورین و سرپرستی واقع در میدان شیخ بهایی، خیابان سئول، خیابان شهید یاسمی، نبش کوچه مهتاب قرار دارد. خواندن مقاله نحوه مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا را به شما عزیزان توصیه می کنیم .

منبع : ایسنا