فیلتر اینستاگرام شایعه‌ای بیش نیست

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۰۴/۲۵

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در مورد خبر فیلتر اینستاگرام گفت: این موضوع نه تنها در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه بلکه در هیچ یک از نشست‌های رسمی و حتی از زبان هیچ یک از مقامات مسئول طرح نشده است؛ لذا شایعه‌ای بیش نیست.

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه با اشاره به اینکه فیلتر اینستاگرام در هیچ نشست‌ رسمی یا به نقل از مقام مسئولی طرح نشده، این موضوع را "شایعه" خواند.

محمد کاظمی با رد اخباری مبنی بر اخذ تصمیم برای فیلتر شدن اپلیکیشن اینستاگرام، عنوان کرد: این موضوع نه تنها در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه بلکه در هیچ یک از نشست‌های رسمی و حتی از زبان هیچ یک از مقامات مسئول طرح نشده است؛ لذا شایعه‌ای بیش نیست.

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه، موضوع فیلتر اینستاگرام را موضوعی خواند که فقط به صورت غیر رسمی طرح شده است و ضمن انتقاد شدید از تکرار اشتباه طرح شکست خورده فیلتر تلگرام، افزود: مخالف شدید فیلتر شدن اینستاگرام هستیم چراکه فیلتر شدن اینستاگرام باعث خواهد شد کاربران به همین شکل که امروز از تلگرام استفاده می‌کنند، از اینستاگرام نیز بهره گیرند. مطالعه مقاله های باز نشدن عکس در اینستاگرام ، سیاه شدن استوری اینستاگرام و مشکل ورود به اینستاگرام را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم .

 

 

منبع : جماران