افزوده شدن قابلیت تماس تصویری گروهی توسط آپدیت جدید اینستاگرام

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۰۲

در اوایل سال جاری میلادی بود که اینستاگرام قابلیت تماس ویدیویی را به قسمت دایرکت اپلیکیشنش اضافه کرد. برقراری تماس ویدیویی کار چندان مشکلی نیست، اما اینستاگرام تصمیم گرفته تا ویژگی افزودن افراد جدید به تماس ویدیویی گروهی را آسان‌تر کند.

در اوایل سال جاری میلادی بود که اینستاگرام قابلیت تماس ویدیویی را به قسمت دایرکت اپلیکیشنش اضافه کرد. برقراری تماس ویدیویی کار چندان مشکلی نیست، اما اینستاگرام تصمیم گرفته تا ویژگی افزودن افراد جدید به تماس ویدیویی گروهی را آسان‌تر کند. مقاله آموزش تماس تصویری اینستاگرام را در این خصوص مطالعه نمایید .

به این ترتیب در جریان ویدیوچت، کاربر می‌تواند با سوایپ به سمت بالا لیست دوستان خود را مشاهده کرده و افراد مورد نظر خود را انتخاب کند. سپس پیامی به این افراد ارسال شده و آنها را از برقراری تماس و اضافه شدن به آن آگاه می‌سازد. در حال حاضر در تماس تصویری گروهی شش نفر می‌توانند حضور داشته باشند.

هنوز صحبتی از این نشده که آیا با به‌روزرسانی جدید تعداد گفته شده افزایش خواهد یافت یا نه، اما اگر واقع‌گرایانه به موضوع نگاه کنیم، شش نفر هم برای یک تماس ویدیوی کافی خواهند بود. شاید نکته جالب در این میان توجه ویژه اینستاگرام به قسمت دایرکت خود است. اوایل همین ماه میلادی بود که کاربران قابلیت جدید ارسال پیام صوتی را در این بخش تجربه کردند. برای اپلیکیشنی که تمرکز خود را بر روی به اشتراک‌گذاری تصاویر کاربران گذاشته است، دیدن این‌گونه تلاش‌ها برای توسعه بخش پیام‌رسانی نرم‌افزار خود جالب توجه است. باید منتظر باشیم و ببینیم برنامه‌های اینستاگرام برای آینده این بخش چگونه خواهد بود.

اگر در خصوص اینکه چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را دانلود کنیم سوالی دارید ، پیشنهاد می کنیم مقاله دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را مطالعه کنید.

منبع : شهر خبر