به روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز دردسترس همه ی رایانه های شخصی قرار گرفت

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۰۲

مایکروسافت سرانجام موفق شد دانلود به روزرسانی اکتبر۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ را بدون مشکل برای همه ی رایانه های شخصی فراهم کند.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین ، مایکروسافت مشکلات بعد از آپدیت ویندوز 10 و اشکالاتی را برطرف کرده که از نصب آخرین به روزرسانی برای برخی کاربران ویندوزمانع می شد. بعد از انتشار به روزرسانی ماه اکتبر، مشکل پاک شدن برخی از فایل ها این غول نرم افزاری را به بازنشر آن در ماه گذشته مجبور کرد. پس از آنکه نصب این به روزرسانی روی سیستم هایی با نرم افزار یا درایورهای ناسازگار با مشکل مواجه شد، مایکروسافت کوشید مطمئن شود همه ی رایانه های شخصی موفق می شوند آخرین آپدیت ویندوز ۱۰ را دریافت کنند. 

ناسازگاری با iCloud و نرم افزار امنیتی Trend Micro و وی پی ان ها برخی از اشکالاتی بودند که مایکروسافت به وضوح از آن ها در سایت پشتیبانی خود نام برده است؛ اما هم اکنون اعلام شده به روزرسانی اکتبر۲۰۱۸ ویندوز برای کاربرانی کاملا دردسترس است که به طور دستی گزینه ی «جست وجو برای به روزرسانی» را در منوی آپدیت ویندوز انتخاب می کنند. این بدان معنی است که احتمالا می توانید روی هر نوع رایانه ی شخصی به روزرسانی ها را جست وجو و بدون مشکل آپدیت اکتبر۲۰۱۸ را دریافت کنید. 

درحال حاضر مایکروسافت پس از پشت سر گذراندن سالی پر از اشکالات متعدد، برنامه ریزی برای بهبود کیفیت ویندوز ۱۰ (Windows 10) را دنبال می کند. با اینکه ویندوز ۱۰ روی بیش از هفتصدمیلیون دستگاه با اجزا و درایورها و نرم افزارهای مختلف کار می کند، آزمودن عملکرد ویندوز فرایند مشکلی است. بدون شک این شرکت عظیم نرم افزاری در چند هفته ی گذشته روی برخی از این سناریوهای پیچیده کار کرده تا موفق شود بدون اشکال آپدیت اخیر را برای همه ی رایانه ها ارائه دهد. 

چنانچه در خصوص نصب ویندوز 10 سوالی دارید ، پیشنهاد می کنیم مقاله بوت کردن ویندوز 10 را مطالعه فرمایید.

منبع : قدس آنلاین