قابلیت Close Friends به استوری اینستاگرام اضافه شد

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۰۴

قابلیت جدیدی برای استوری اینستاگرام عرضه شد. این ویژگی دوستان نزدیک (Close Friends) نام دارد و نمایش استوری را به افراد خاصی محدود می کند.


استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های جذاب این شبکه اجتماعی متعلق به فیس بوک محسوب می شود. کاربران توسط این قابلیت می توانند به مدت 24 ساعت تصاویر و یا ویدیوهای مورد نظر خود را با افراد به اشتراک بگذارند. این قابلیت در سال های اخیر به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کرده است.
برخی از کاربران خواهان نمایش استوری اینستاگرام به بخش محدودی از فالوورهای خود هستند. اینستاگرام امروز این ویژگی را در اختیار کاربران قرار داده است. از این پس اینستاگرام دارای ویژگی دوستان نزدیک (Close Friends) است.

برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید یک لیست از فالوورهای خود تحت نام «Close Friends List» ایجاد کنید. برای این لیست می توانید افراد مدنظر خود را انتخاب کرده و استوری اینستاگرام را تنها برای آن ها منتشر کنید. فالوورها و مخاطبین نمی توانند درخواست اضافه شدن به این لیست را برای کاربر ارسال کنند.

برای ایجاد لیست دوستان نزدیک ابتدا باید به پروفایل خود مراجعه کنید. در منوی این اپلیکیشن، گزینه ای به نام Close Friends List به چشم می خورد. با انتخاب این گزینه، فالوورهای شما در اختیارتان قرار می گیرد.

در این بخش فالوورهای پیشنهادی برای شما به نمایش گذاشته می شود. با انتخاب گزینه «Add» در روبه‌روی هر فالوور، می توانید آن را به لیست مورد نظر خود اضافه کنید. لازم به ذکر است؛ در زمان مشاهده یک استوری اگر یک نشان سبز در بالای آن حضور داشته باشد، شما در لیست دوستان نزدیک قرار دارید.

این قابلیت کارایی اینستاگرام را افزایش می دهد. این شبکه اجتماعی اعلام کرده این قابلیت از امروز به صورت جهانی در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و iOS قرار می گیرد.


اگر با مشکل لود نشدن استوری اینستاگرام مواجه شدید مقاله رفع مشکل استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

منبع: کلیک