اخباربهترین بازی های اندروید و iOS ؛ جذاب و اعتیادآور

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۰۸

بهترین بازی های اندروید و iOS فرقی ندارد شما دارای گوشی iPhone ، iPad یا اندروید داشته باشید ، زیرا شما وقتی تصمیم می گیرید که یک بازی را روی سخت افزار خود نصب کنید ، قطعا می توانید این بازی را به راحتی انجام در هر یک از این وسایل انجام دهید. به طور کلی بازی های مشترک بی نظیری برای این دستگاه ها وجود دارد که می تواند حسابی شما را درگیر خود کند. این بازی ها مناسب اوقات فراغت شما هستند و امروز در این مقاله قصد داریم یک سری از این بازی ها را به شما معرفی کنیم:

بازی های اندروید و IOS ؛ بهترین و بی نظیر
1- بازی REIGNS : GAME OF THRONES
این سبک از بازی جز سبک هایی است که کاربران می توانند داستان را با تصمیمات خود پیش ببرند و این نسخه از بازی Game Of Thrones هم به این سبک است. قطعا نشستن روی تخت پادشاهی سخت تر از آن چیزی است که به آن فکر می کنید. این بازی رایگان نیست ولی شما می توانید از سایت های متفرقه این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید. اگر مشکل کمبود حافظه گوشی دارید ، پیشنهاد می کنیم مقاله کمبود حافظه داخلی اندروید را مطالعه فرمایید.


2- بازی FORTNITE
یکی از محبوب ترین بازی های دوران بازی Fortnite است که می تواند مناسب گوشی شما باشد. شاید نبرد صفحه های لمسی با موس و کیبورد چندان منصفانه نباشد ولی اگر تصمیم دارید تا چالش های خوبی را برای خود ایجاد کنید بهتر است که این بازی را روی گوشی خود نیز نصب کنید.

3- بازی CIVILIZATION VI
نسخه جدید بازی Civilization VI یکی از بهترین بازی هایی است که برای گوشی به بازار عرضه شده است. این بازی به سبک استراتژیک بوده و کاربران می توانند همانند نسخه PC آن این بازی را روی گوشی خود نیز داشته باشند. شاید این روش بهترین راه برای این بازی نباشد ولی می تواند شما را ساعت ها درگیر خود کند و شما درگیر این بازی شوید.

4- بازی POCKET RUN POOL
سازندگان این بازی توانسته اند شبیه سازی بی نظیری از بازی بیلیارد را روی گوشی داشته باشند. شرکت سازنده ی این بازی همچنین بازی هایی مانند شطرنج و سبک های مختلف از بازی کارتی را طراحی کرده است و حالا با این بازی بیلیارد توانسته نگاه کاربران را به خود جلب کند. شما در این بازی می توانید به صورت تک نفره به بازی با یک حریف بپردازید و حتی قوانینی برای حریف و خودتان تعیین کنید تا بازی جذاب تر شود. در این بازی همچنین رتبه بندی از لحاظ امتیازی نیز خواهید داشت.

5- بازی PLANTS VS. ZOMBIES 2
این بازی در سال 2013 به بازار عرضه شد و در حالی که سال های بسیاری از این موضوع می گذرد ولی هنوز هم این بازی طرفداران خود را دارد. شما در این بازی وظیفه ی کاملا ساده ای دارید و باید قرار دادن گیاهان مختلف از حمله زامبی های به خانه ی خود جلوگیری کنید. در بازی هر قدر که جلوتر می روید با موجودات سرسخت تر و خطرناک تری مواجه خواهید شد.

اگر سوالی در مورد بازیابی اکانت کلش دارید ، توصیه می کنیم مقاله برگرداندن اکانت سیو نشده کلش را مطالعه کنید.

منبع : کالا سودا