بررسی امنیت، هزینه و بهبود مستمر در نخستین سرویس تماس تصویری پیام‌رسان بومی

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۰۹

قابلیت تماس تصویری در پیام رسان آی گپ از ابتدای دی ماه برای تمام کاربران فعال شد؛ کاربران درباره این سرویس 3 دغدغه امنیت، رایگان بودن و بهبود تماس را دارند.

قابلیت تماس تصویری رایگان در پیام رسان بومی آی گپ از ابتدای دی ماه برای تمام کاربران با استفاده از فناوری ارتباط بی واسطه و ایمن بین دو کاربر برای تمام کاربران فراهم شده است.

آی گپ در تلاش است 3 دغدغه امنیت، رایگان بودن و بهبود تماس ها را در این سرویس برطرف کند.
دغدغه اول مجموعه آی گپ برقراری ارتباط با کیفیت در محیطی امن است و بر همین اساس تماس تصویری آی‌گپ از معماری P2P بهره می‌برد تا علاوه بر امنیت بالا، استاندارد کیفی مطلوبی در اختیار کاربر قرار دهد. در تماس تصویری آی‌گپ، با توجه به پهنای باند در دسترس کاربر، کیفیت تماس به صورت هوشمند تنظیم می‌شود.
موضوع دوم این است که سرویس تماس تصویری به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد و کاربران تنها هزینه ترافیک اینترنت مربوط به این تماس را پرداخت خواهند کرد. بر همین اساس ارتباط زنده در جلسات کاری و مصاحبه های ویدیویی یا تماس‌های خانوادگی از جمله کاربردهای این خدمت جدید هستند.
دغدغه سوم به روز سرویس تماس تصویری است و در همین راستا، همزمان با راه اندازی این سرویس تیم فنی آی گپ در تلاش است قابلیت های موجود در سرویس را بهبود بخشیده و تمام نیازهای کاربران را برطرف کند.
این سرویس در سیستم عامل های مختلف: اندروید، ios، ویندوز، وب و مک برای کاربران قابل دسترسی است.

 

لازم به ذکر است که شما می توانید برای برقراری تماس تصویری رایگان از نرم افزار imo نیز استفاده کنید. اما اگر با وجود پیامرسان های داخلی دیگر نیاری به ایمو ندارید می توانید به کمک مقاله آموزش دیلیت اکانت ایمو برای حذف اکانت ایمو خود اقدام نمایید.

 

منبع: خبرگزاری فارس