چگونه چند عکس یا ویدئو را در یک پست اینستاگرام قرار دهیم؟

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۱۷

در این گزارش به شما آموزش می‌دهیم که چگونه چند عکس یا ویدئو را در یک پست اینستاگرام قرار داده و به اشتراک بگذارید.

گشت‌وگذار در دنیای مجازی یکی از سرگرمی‌های بخش عمده‌ای از انسان‌های عصر حاضر است. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای دنیای مجازی است. توسعه‌دهندگان این نرم افزار همیشه سعی دارند با بهتر کردن نرم‌افزارشان، کاربران خود را راضی نگه دارند.

 

اگر می خواهید بدانید چه کسی از اینستاگرام شما بازدید کرده است مقاله جاسوس اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

یکی از بروزرسانی‌های اینستاگرام این است که می‌توان در یک پست، چند عکس را در اسلایدهای مختلف به  اشتراک گذاشت. برای این که بتوانیم در یک پست اینستاگرام بیشتر از یک عکس قرار دهیم، باید از قابلیت گالری این شبکه اجتماعی استفاده کنیم. برای انجام این کار روشی که در ادامه گفته شده را انجام دهید.

۱- ابتدا از قسمت پایین صفحه گزینه به علاوه را انتخاب کنید.

۲- در صفحه باز شده روی عکسی که می‌خواهید اولین تصویر آلبوم شما باشد، کلیک کنید. سپس روی گزینه‌ای که در قسمت راست عکس قرار دارد کلیک کنید. با این کار می‌توانید چند عکس دیگر نیز انتخاب کنید. باید این نکته را به یاد داشته باشید که بیشترین عکسی که شما می‌توانید انتخاب کنید، ۱۰ عدد است.

۳- پس از انتخاب عکس‌های مربوطه، در بالا سمت راست گزینه Next را کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

۴- در این قسمت شما می‌توانید عکس‌ها را جداگانه یا با هم ویرایش کنید. پس از انجام ویرایش بار دیگر گزینه Next را کلیک کنید تا به صفحه بعد بروید.

۵- در این قسمت در کادر موجود، متنی که می‌خواهید را وارد کنید. در این بخش می‌توانید کار‌های دیگری از قبیل: تگ کردن افراد، اضافه کردن لوکیشن و ... را انجام دهید.

۶- با کلیک بر روی Share پست شما که حاوی چند عکس مختلف است، در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

خوب است بدانید که در صورت هک شدن می توانید با مطالعه مقاله بازیابی اکانت اینستاگرام برای پس گرفتن اکانت اینستاگرام خود اقدام نمایید. همچنین اگر با مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام مواجه شدید پیشنهاد می کنیم مقاله لود نشدن استوری اینستاگرام را مطالعه کرده و ایراد را برطرف کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان