ثبت نام سامانه ثنا در نمایشگاه کامیتکس یزد رایگان انجام می‌شود

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲

معان آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: در نمایشگاه کامیتکس یزد ابلاغ الکترونیک قضایی و ثبت نام در سامانه ثنا برای عموم بازدید کنندگان رایگان انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت اسدی در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد موسوم به کامیتکس13 اظهار داشت: هدف از حضور دادگستری در نمایشگاه همراه با جلب مشارکت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، ارائه خدمات به مردم و بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: همین خدماتی که در نمایشگاه به صورت رایگان به مردم عرضه می‌شود بعد از اتمام نمایشگاه مستلزم صرف وقت و هزینه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است.

این مقام قضایی گفت: همه افراد دیر یا زود باید نسبت به دریافت کاربری ابلاغ الکترونیک اقدام نمایند که نمایشگاه کامیتکس و حضور در غرفه 98 دادگستری یکی از بهترین فرصت‌ها جهت ثبت نام و اخذ شناسه کاربری ابلاغ الکترونیک است.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد اطمینان از دریافت صحیح ابلاغیه، حفظ محرمانگی و حریم خصوصی افراد، کاهش اطاله دادرسی و سرعت رسیدگی، افزایش دقت در روند کار، کاهش هزینه‌ها و افزایش دقت در رسیدگی و جلوگیری از جعل را از جمله محاسن ابلاغ الکترونیک ذکر کرد.
وی ادامه داد: با توجه به محاسن بسیار زیاد ابلاغ الکترونیک، انتظار است همه مردم نسبت به ثبت نام در سامانه ثنا و دریافت شناسه کاربری ابلاغ الکترونیک اقدام نماید که این کار برای هر فرد فقط یک بار در طول عمر لازم است.

وی خاطر نشان کرد: در غرفه دادگستری استان یزد، علاوه بر خدمات ذکر شده، مشاوره حقوقی رایگان نیز ارائه می‌گردد و بازدید کنندگان می‌توانند با مراجعه به غرفه دادگستری نسبت به پرسش سئوالات حقوقی و قضایی خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد تا 15 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های یزد دائر است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم