قابلیت «شمارش معکوس» و «پرسش و پاسخ» به استوری اینستاگرام اضافه شد

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳

اینستاگرام به تازگی برای عملکرد بهتر اپلیکیشن خود، دو قابلیت جدید «شمارش معکوس» و «پرسش و پاسخ» را به بخش استوری و لایو خود افزود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌هایی است که هر چند روز یک بار، توسط توسعه‌دهندگان، بروزرسانی می‌شود. این بروزرسانی‌ها بر اساس خواست و نیاز کاربران انجام می‌شوند. البته گاهی وقت‌ها این بروزرسانی‌ها از سوی کاربران استقبال نمی‌شود و اینستاگرام مجبور به بازگردانی حالت پیشین خود می‌شود.

مدتی است که قابلیتی به نام لایو (Live) به اینستاگرام اضافه شده است. قابلیت لایو اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند به صورت زنده با فالوورهایشان ارتباط برقرار کنند. اینستاگرام همیشه در حال آپدیت کردن قابلیت‌های خود است. اکنون نوبت به قابلیت پخش زنده در اینستاگرام رسیده که کمی بروزرسانی شود.

همیشه هنگامی که در حال دیدن لایو پیج‌های معروف اینستاگرام هستیم، با حجم زیادی از کامنت‌ها مواجه می‌شویم. این حجم زیاد کامنت، به کاربر اجازه نمی‌دهد به سوال‌های مهم جواب دهد. اینستاگرام با افزودن یک قابلیت جدید به لایو، این مشکل را حل کرده است.

این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد که قبل یا در هنگام لایو از دنبال‌کنندگانش سوال بپرسد. نام این قابلیت "ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام" (Q&A) است که پیش‌تر در استوری اینستاگرام آن را دیده بودیم. هنگامی که از این قابلیت استفاده می‌کنید، سوال مطرح شده در گوشه‌ای از تصویر می‌آید و شما می‌توانید به آن سؤال با آسودگی پاسخ دهید. حتی کسانی که تازه به لایو شما اضافه شدند هم می‌توانند از موضوع صحبت‌های شما آگاه شوند که این قابلیت می‌تواند لایوهای اینستاگرام را پربازده‌تر کند.

در ضمن به تازگی یک قابلیت دیگر نیز به Story اینستاگرام اضافه شده که نام این قابلیت "شمارش معکوس" است. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید یک شمارش معکوس از چند دقیقه تا چند روز بسازید. دنبال کنندگان شما هم می‌توانند با کلیک کردن روی استیکر شمارش معکوس، از پایان این زمان مطلع شوند.

اگر هنگام استفاده از این اپلیکیشن با مشکل ارسال نشدن فیلم در اینستاگرام  مواجه شدید مقاله رفع مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان