اپلیکیشن گوگل Duo به قابلیت تماس تصویری گروهی مجهز می شود

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳

گزارشی جدید به قابلیت تماس تصویری گروهی اپلیکیشن گوگل Duo اشاره می کند. این ویژگی امکان تماس همزمان 7 کاربر را فراهم می کند.

اپلیکیشن های تماس تصویری زیادی در دنیا وجود دارند (گوگل Duo بیش از 1 میلیارد بار دانلود شده است). هر یک از این اپلیکیشن ها قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهند که برای مثال می توان به فیس تایم اپل اشاره کرد. این اپلیکیشن امکان تماس تصویری همزمان 32 کاربر را فراهم می کند. بر اساس اسکرین شات هایی که به تازگی توسط Android Police از اپلیکیشن گوگل Duo در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، امکان تماس تصویری گروهی به این برنامه اضافه می شود. علاوه بر این قابلیت، شاهد حضور ویژگی تماس در شرایط نوری ضعیف نیز خواهیم بود.

اسکرین شات های منتشر شده به امکان تماس تصویری همزمان 7 کاربر اشاره می کند. برای دسترسی به این قابلیت ابتدا باید یک گروه تشکیل دهید و سپس هنگامی که تماس تصویری برقرار می کنید، تمام اعضای گروه به تصویر شما دسترسی پیدا می کنند.
کاربر می تواند بیش از یک گروه تشکیل دهد و این گروه نیز در بالای لیست مخاطبان قرار می گیرد. به نظر می رسد این ویژگی هم اکنون مراحل آزمایشی خود را طی می کند.

یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که انتظار می رود به اپلیکیشن گوگل Duo اضافه شود، حالت Low-Light یا تماس در شرایط نوری ضعیف است. زمانی که کاربر در حال برقراری تماس تصویری در شرایط نوری ضعیف باشد، یک پاپ آپ به وی اطلاع می دهد که می تواند حالت Low-Light را فعال کند.

کاربر می تواند در تنظیمات امکان فعال شدن خودکار این قابلیت را فعال کند. در این صورت زمانی که در شرایط نوری ضعیف تماس تصویری برقرار کنید، این ویژگی به صورت خودکار فعال شده و تصویر روشن تر از گذشته به نمایش گذاشته می شود.

همانطور که می دانید نرم افزار ایمو یکی دیگر از برنامه هایی است که برای برقراری تماس تصویری رایگان مورد استفاده قرار می گیرد اما اگر دیگر از این اپلیکیشن استفاده نمی کنید پیشنهاد می کنیم پس از مطالعه مقاله آموزش دیلیت اکانت ایمو برای حذف اکانت ایمو خود اقدام نمایید.

 

منبع: کلیک