بهترین بازی های iphone ، آیپد و اندروید ؛ لذت سرگرمی مشترک

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۲۴

کالاسودا- بسیاری از کاربران در تعطیلات آخر هفته خود را با بازی ها سرگرم می کنند، اما بسیاری از بازی ها تنها برای گوشی های آیفون و برعکس برخی دیگر تنها برای اندروید قابل نصب هستند. اما اگر کاربران هر دو گوشی بخواهند از یک بازی مشترک استفاده کنند باید چه کار کنند؟ تعدادی بازی مشترک وجود دارد که هم برای کاربران آیفون و هم کاربران گوشی های اندرویدی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در زیر به بهترین بازی های آیفون، آیپد و اندروید اشاره خواهیم کرد که می تواند به طور مشترک از جانب همه این کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

بازی REIGNS: GAME OF THRONES
سری بازی های Reigns می تواند یک روش شگفت انگیز برای دیدن تمام مصائبی باشد که یک پادشاه می تواند در تمام طول دوران حکومت خود از نزدیک چشیده باشد. آخرین اسپین آف این مجموعه به گیم آف ترونز اختصاص دارد و اخرین محتوای این سریال جذاب را در بر می گیرد و شما را وارد دنیای وحشیانه بازی تاج و تخت می کند. نشستن روی تخت آهنین در این بازی قطعا ساده نیست.بهترین بازی های iphone بازی REIGNS: GAME OF THRONES

بازی ALTO’S ODYSSEY
ماجراجویی بی نظیر آلتو که دارای دنباله داستان های زیادی است می تواند شما را راهی سفری هیجان انگیز کند. این بازی محصول شرکت بازیسازی Noodlecake است که یک بازی در سبک دوندگی و Run است و شخصیت اصلی اسکی سوار است و می تواند از تپه ها و موانع و معابد مختلف بپرد و آیتم های مختلف را جمع آوری کند. با جمع کردن امتیاز می توانید کاراکتر خود را ارتقا دهید.


بازی GONE HOME
بازی Gone Home یک بازی در سبک ادونچر است که از نوع ترسناک تلقی می شود. با کمک این بازی تجربه ای عجیب و غریب از این سبک و خشونت های داخل بازی خواهید بود. داستان این بازی در مورد زن جوانی است که از کالج به خانه بر می گردد اما با خانه ای خالی که کسی در آن سکونت ندارد مواجه می شود. هیچکس پیام صوتی کیتی را دریافت نکرده و مسلما هیچ کس هم منتظرش نیست. چه چیزی بر سر خانه و اهالی اش آمده است؟ این چیزی است که شما باید به دنبالش بگردید.  او وارد دنیای عجیب و غریب و کاوشی می شود و شما را نیز با خود همراه می کند.

اگر قصد بازیابی اکانت کلش را دارید  و نمی دانید چگونه کلش را سیو کنیم، توصیه می کنم مقالات پس گرفتن اکانت کلش و  ذخیره بازی کلش را بررسی کنید.

منبع : کالاسودا