ترفندهای مخفی استوری اینستاگرام

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۲۴

اینستاگرام نیز مانند سایر شبکه های اجتماعی دارای ترفندهایی است که همه افراد از آن آگاهی ندارند. اما اگر شما هم مانند من به کشف تکنیک های جدید علاقه زیادی دارید، بهتر است که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تعیین رنگ متن استوری اینستاگرام با قابلیت رنگین کمان

به جای این که مشابه با بسیاری از افراد دیگر از رنگ سیاه برای متن استوریتان استفاده کنید، چرا خلاقیت به خرج نمی دهید؟  شما می توانید با انتخاب متن، رنگی که می خواهید را انتخاب کنید. اما همانطور که مشاهده می کنید، تعداد رنگ هایی که در دسترس هستند بسیار محدود است. پس شما می توانید با نگه داشتن دست خود روی رنگی که مد نظر دارید، به طیف بیشتری از رنگ ها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این می توانید با قلمی که ایجاد می شود، به قسمتی از تصویر رفته و رنگ آن را انتخاب نمایید. بنابراین برای قرار دادن استوری اینستاگرام می توانید مانند یک فتوشاپیست حرفه ای عمل کنید.
اضافه کردن بک گراند رنگی به عکس در استوری اینستاگرام

در فتوشاپ شما می توانید با ایجاد لایه های مختلف، بک گراندهای مختلفی ایجاد کنید. خبر خوب برای شما کاربران اینستاگرام این است که می توانید با انتخاب عکس مورد نظرتان و سپس با استفاده از قلمو، رنگ مورد نظرتان را به عکس اضافه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بعد از انتخاب گزینه قلمو، در بالای صفحه استوری، رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس 3 ثانیه دستتان را روی صفحه نگهدارید. فراموش نکنید که برای داشتن رنگ های بیشتر می توانید از تکنیک قبلی یعنی رنگین کمان استفاده کنید.

 

در صورتی که برای ساخت اکانت اینستاگرام با مشکل مواجه شدید می توانید با مراجعه به مقاله رفع مشکل ورود به اینستاگرام برای برطرف نمودن آن اقدام نمایید.


تبدیل عکس های لایو به بومرنگ در استوری اینستاگرام

اگر یکی از کاربران گوشی های اپل هستید، بهتر است که از ویژگی های این سیستم عامل و شبکه اجتماعی اینستاگرام برای خلق استوری های منحصر به فرد با هم استفاده کنید. برای استفاده از این قابلیت تنها کاری که باید انجام دهید، مشابه با قرار دادن عکس معمولی، وارد تنظیمات استوری اینستاگرام شوید، عکس لایو مورد نظر را انتخاب کنید، چند ثانیه دستتان را روی آن نگهدارید. سپس اینستاگرام عکس شما را به همان فرمی که گرفته بودید، تبدیل می کند. یعنی آن را به فرم لایو بر می گرداند و به شما این قابلیت را می دهد که عکس لایو خود را به صورت متحرک و با همان کیفیت با دوستان خود به اشتراک بگذارید.


قرار دادن آهنگ به صورت زنده در Story اینستاگرام

اگر می خواهید آهنگ مورد علاقه تان را با دوستانتان از طریق استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید، می توانید بدون استفاده از ابزارهای جانبی و کمکی این کار را انجام دهید. برای انجام این کار ابتدا آنگ مورد نظرتان را در تلفن همراهتان پخش کنید. سپس وارد اینستاگرام شده و گزینه فیلم گرفتن را انتخاب کنید. در این حالت است که این برنامه از صفحه شما فیلم گرفته و آن را با دوستان شما به اشتراک می گذارد.

 

برای اطلاع از نحوه آپلود کردن فیلم در اینستاگرام پیشنهاد می کنیم مقاله آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

 

منبع: تراپی