کامل شدن پوشش تلفن خانگی در روستاهای خراسان جنوبی

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۲۷

با اجرای سرویس تلفن خانگی بی سیم در 22 روستای استان، هم اکنون تمامی روستاهای بالای 20 خانوار خراسان جنوبی، از ارتباط تلفن خانگی بهره مندند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی ، مدیر روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان گفت: کامل شدن پوشش تلفن خانگی در روستاهای خراسان جنوبیامسال با اجرای سرویس تلفن خانگی بی سیم ، 22 روستای بالای 20 خانوار که فاقد ارتباط خانگی بودند ، دارای تلفن خانگی سیم کارتی شدند که هزینه ارتباطات آنها مانند تلفن ثابت خانگی محاسبه می شود.
کریمی همچنین از اجرای 80 سایت BTS در استان خبر داد و افزود: با اجرای این سایت ها تا پایان شهریور سال آینده ، 98 درصد روستاهای بالای 20 خانوار خراسان جنوبی و همچنین برخی از روستاهای کمتر از 20 خانوار ، از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند.
وی با بیان اینکه هم اکنون، 544 روستا در خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت بهره مندند ، گفت: از 80 سایت  BTS در حال اجرا تاکنون 2 سایت کامل اجرا شده، برای 41 سایت، دکل نصب شده و 37 سایت نیز در حال تحویل و آماده سازی زمین مورد نیاز است.
با نصب این 80 سایت BTS ، 697 روستای بالای 20 خانوار دیگر استان دارای اینترنت پرسرعت و برخی علاوه بر اینترنت، دارای ارتباط تلفنی نیز می شوند.

اگر از مودم تی پی لینک استفاده می کنید و برای اتصال به اینترنت و باز کردن سایت ها با مشکل مواجه شده اید می توانید با تغییر dns ویندوز و یا اصلاح تنظیمات مودم مشکل را برطرف کنید. مقاله کانفیگ مودم تی پی لینک را در این خصوص مطالعه کنید.


منبع: خبرگزاری صداوسیما