پشت پرده تخم مرغ معروف اینستاگرام چه ماجرایی دارد ؟

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۲۹

احتمالا در روزهای اخیر خبر تخم مرغ معروف اینستاگرام را شنیده‌اید، عکس تخم مرغی که توانست رکورد لایک شده‌ترین عکس اینستاگرام را که مربوط به استورمی، دختر کایلی جنر بود بشکند. اما شاید برای خیلی‌ها سوال پیش آمده باشد که پشت این اکانت تخم مرغی چه خبر است؟ چه کسی مسئول این ایده احمقانه، اما موفق است؟

به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)
 واقعیت این است که کسی از حقیقت ماجرا خبر ندارد و این موارد تنها چیزهایی هستند که ما درباره تخم مرغ معروف اینستاگرام می‌دانیم:
 
1. برخی رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که نام صاحب این صفحه، هنریتا است: طبق گزارش Buzzfeed News هنریتا، نام “مرغی در روستاهای بریتانیا” است.
 
2. صاحب اکانت ادعا می‌کند که ساکن لندن است: صاحب اکانت چند روز قبل به ایندیپندنت اعلام کرده است: “من ساکن لندن هستم.” همچنین اعلام شده است که این فرد در صفحه شخصی اینستاگرام خود 400 دنبال کننده دارد.
 
3. برخی دیگر ادعا می‌کنند که نام تخم مرغ معروف اینستاگرام، اوژنی است: صاحب اکانت در برخی از مصاحبه‌ها خود را با نام “اوژنی” معرفی کرده است که ادعای نام “هنریتا” را به کلی زیر سوال می‌برد.
 
4. کسی که این صفحه را ایجاد کرده در حال ترک الکل است: گفته می‌شود صاحب اکانت تخم مرغ معروف اینستاگرام، در چالش ژانویه بدون الکل شرکت کرده و احتمالا دلیل خلاقیت و ایده نوآورانه او نیز همین مساله بوده است.
اگر سوالی خصوص دلیل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام و استوری اینستاگرام دارید ، مطالعه مقالات رفع مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام  و آموزش استوری را از دست ندهید .
 
5. طرفداران تخم مرغ معروف اینستاگرام، نام “دار و دسته تخم مرغی” را برای خود انتخاب کرده‌اند: همان طور که احتمالا در خبرهای قبلی هم خوانده‌اید و شنیده‌اید طرفداران این تخم مرغ مثل اکثر طرفداران سلبریتی‌ها که نام خاصی را برای خود انتخاب می‌کنند، نام دار و دسته تخم مرغی را برای خود و جنبش خود برگزیده‌اند.
 
6. Supreme Patty مظنون شماره 1 است: تاکنون تنها چهره شناخته شده‌ای که مسئولیت ساخت اکانت تخم مرغ را تلویحا بر عهده گرفته، فردی ملقب به Supreme Patty است. او با انجام کارهای عجیب و منتشر کردن آن‌ها در اینستاگرام شهرت پیدا کرده است، مثلا چکاندن آب لیمو داخل چشم و یا استنشاق سس تند تنها با هدف دیده شدن و معروف شدن. هرچند خود پتی مسئولیت تخم مرغ اینستاگرامی را برعهده نگرفته، اما یکی از دوستان او در مصاحبه با TMZ این ادعا را مطرح کرده است. شواهدی هم وجود دارد که این ادعا را تقویت می‌کند، از جمله خالکوبی تخم مرغ که او چند روز پیش روی بازویش انجام داده و این که اکانت تخم مرغی، او را در اینستاگرام دنبال می‌کند! در هر صورت هنوز واقعیت تخم مرغ معروف اینستاگرام در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که چه کسی گرداننده این صفحه است.
چنانچه قصد آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام و ارسال پست دیگران به نام خود را دارید ، توصیه می کنم مقالات جلوگیری از تگ شدن در اینستاگرام و برنامه ریپست اینستاگرام را بررسی کنید.
منبع : شهر خبر