همه آن چیزی که ما در مورد شادوبن اینستاگرام می دانیم

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۱/۰۳

کالاسودا- امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شادوبن اینستاگرام بپردازیم که می تواند برای شما کاربران و طرفداران این شبکه اجتماعی جذاب و جالب توجه باشد.

راه های گرفتار شدن به شادوبن
زمانی که شما به دنبال این هستید که فالوئرهای اینستاگرام خود را افزایش دهید. شما روی هشتگ ها سرمایه گذاری می کندی و سعی می کنید از این طریق بازدید صفحات خود را افزایش دهد. شاید اگر یک روزی ببینید که محتواهای شما همانند گذشته بازدید ندارند به این موضوع پی خواهید برد که دیگر اوضاع مثل قبل نیست و شما گرفتار شادوبن اینستاگرام شده اید. اگر به دنبال راهی برای افزایش فالوور در اینستاگرام هستید ، مقاله افزایش فالوور اینستاگرام مجانی را مطالعه فرمایید.

راه های شادوبن شدن در اینستاگرام
از دید اینستاگرام ، شادوبن شدن کاملا قابل درک است. شادوبن اینستاگرام باعث می شود تا اکانت هایی که بر اساس چارچوب اینستاگرام فعالیت نکنند به این مشکل دچار شوند. بعضی از افراد سعی می کنند تا از روش های غیر معقول برای افزایش کاربران خود استفاده کنند مانند ربات های افزایش ممبر ، هشتگ های نامربوط از این کارها هستند. اگر مشکل شما همین است باید بگوییم که باید به دنبال راهی باشید که این مشکل را برطرف کنید. شادوبن اینستاگرام چیزی است که خود اینستاگرام آن را به صورت رسمی تایید نکرده است ولی می توانیم بگوییم که این موضوع وجود دارد. حالا از کجا پی ببریم که دچار شادوبن اینستاگرام شده اید؟

یکی از آسان ترین راه ها برای فهمیدن این موضوع را به شما آموزش خواهیم داد. برای اینکار اول یک پست با هشتگی معروف استفاده کنید. حالا از پنج کاربر که در لیست شما نیستند بخواهید که همان هشتگ را جستجو کنند اگر با این هشتگ شما حضور نداشتید مشخص می شود که شما شادوبن شده اید. اگر سوالی در مورد فالو هشتگ در اینستاگرام و هشتگ گذاری در اینستاگرام دارید ، پیشنهاد می کنیم مقالات مدیریت هشتگ در اینستاگرام و ایجاد هشتگ در اینستاگرام را بررسی نمایید.

دلایل شادوبن اینستاگرام
در بخش زیر قصد داریم تا دلایل شادوبن را در اینستاگرام به شما معرفی کنیم: دلایل شادوبن اینستاگرام

– استفاده از روبات برای افزایش ممبر اینستاگرام
اگر شما از روبات برای افزایش ممبر اینستاگرام استفاده کنید قطعا با مشکل شادوبن مواجه خواهید شد زیرا این جز مواردی است که با سیاست های اینستاگرام مشکل دارد. مطالعه مقاله بهترین ربات اینستاگرام را از دست ندهید.

– استفاده از هشتگ های نادرست
زمانی که شما از یک هشتگ معروف بیش از حد استفاده کنید الگوریتم اینستاگرام به این موضوع حساس خواهد شد و احتمال دارد شما با مشکل شادوبن مواجه شوید. برای حذف هشتگ ، مقاله کلمات جستجو شده اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

– ریپورت شدن اکانتت
بعضی اوقات امکان دارد که شما توسط یک سری از کاربارن ریپورت شده باشید که این موضوع روی شادوبن شدن شما تاثیر می گذارد. این موضوع می تواند حتی باعث بسته شدن اکانت شما نیز شود. برای رفع سریع ریپورت اینستاگرام ، مقاله خارج شدن از ریپورت اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

– استفاده بیش از حد از زمان استفاده از اینستاگرام
زمانی که در فضای اینستاگرام بیش از حد فعالیت داشته باشید و این فعالیت می تواند لایک ، کامنت ، فالو یا آنفالو کردن باشد.

راه های احتمالی برای خارج شدن از حالت شادوبن اینستاگرام این است که سعی کنید تمام موارد بالا را رعایت کنید مثلا اگر از روباتی برای افزایش فالوئر در اینستاگرام استفاده می کنید ، آن را حذف کنید و اینکه مثلا هشتگ های مناسب را رعایت کنید. برای کنترل میزان استفاده از اینستاگرام مقاله قابلیت کنترل فعالیت در اینستاگرام را بررسی و امتحان کنید.

منبع : تی نیوز