اپلیکیشن جیمیل در اندروید به ویژگی های جدیدی مجهز می شود

تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۱/۱۴

افشاگری جدید به اضافه شدن تعدادی از قابلیت های اینباکس گوگل به اپلیکیشن جیمیل در سیستم عامل اندروید اشاره می کند.

در سال 2014 شاهد معرفی گوگل Inbox by Gmail بودیم. این سرویس در مقایسه با جیمیل حجم کمتری داشت و ویژگی های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می داد. این اپلیکیشن برای اندروید و iOS عرضه شده بود و همچنین نسخه تحت وب آن نیز در دسترس بود.
این سرویس برای کاربران قابلیت های یادآور، دستیار و اسنوز را در نظر گرفته بود. با پیشرفته تر شدن جیمیل در سال های اخیر، برخی ویژگی های این سرویس به جیمیل اضافه شد.

اگر برای ساخت جیمیل و یا دیلیت اکانت آن با مشکل مواجه شدید مقالات چگونه جیمیل بسازیم و حذف اکانت جیمیل را مطالعه فرمایید.

سال گذشته میلادی گوگل طراحی نسخه تحت وب جیمیل را با تغییرات زیادی همراه کرد. این شرکت برای اینکه دوباره جیمیل در مرکز توجه قرار بگیرد، توسعه اینباکس را متوقف کرد.

در حالی که تمام ویژگی های Inbox به جیمیل اضافه نشد، شاهد حضور تعدادی از آن ها مانند به تعویق انداختن ایمیل ها و پاسخ هوشمند به جیمیل بودیم.
به تازگی تصویری از اپلیکیشن جیمیل در سیستم عامل اندروید فاش شده که خبر از ویژگی های جدید آن می دهد. این تصویر توسط یکی از کاربران Reddit در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

بر اساس این تصویر، اپلیکیشن جیمیل در اندروید به قابلیت دسته بندی ایمیل ها مجهز می شود. این قابلیت در برنامه اینباکس حضور داشت. در این تصویر دسته بندی Tech News خودنمایی می کند.

در بخش بالایی این تصویر Reminder به چشم می خورد. با توجه به این موضوع، قابلیت یادآور از Inbox به این اپلیکیشن در سیستم عامل اندروید اضافه می شود. این احتمال وجود دارد که Reminder در این اپلیکیشن با گوگل اسیستنت کار کند.

منبع منتشر کننده تصویر مورد نظر به این موضوع اشاره کرده که گوگل همچنان در حال تلاش برای اضافه کردن قابلیت های اینباکس به جیمیل است. عمر سرویس Inbox در مارس 2019 به پایان می رسد.

اگر رمز جیمیل خود را فراموش کرده اید مقاله فراموش کردن رمز جیمیل را مطالعه کرده و برای بازیابی آن اقدام نمایید.

منبع: کلیک